Rozstrzygnięcie zamówienia: Remont pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1688W Nowe Miasto – Domaniewice przez msc. Domaniewice poprzez wykonanie ciągu pieszego na odcinku o długości 1580,00 mb
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 22.07.2021 r.
Remont pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1688W Nowe Miasto – Domaniewice przez msc. Domaniewice poprzez wykonanie ciągu pieszego na odcinku o długości 1580,00 mb
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 22.07.2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1688W Nowe Miasto – Domaniewice przez msc. Domaniewice poprzez wykonanie ciągu pieszego na odcinku o długości 1580,00 mb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 10
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1688W Nowe Miasto – Domaniewice przez msc. Domaniewice poprzez wykonanie ciągu pieszego na odcinku o długości 1580,00 mb
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e36b7ab-da5e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123366/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22 10:58
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000610/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Remont pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1688W Nowe Miasto – Domaniewice przez msc. Domaniewice poprzez wykonanie ciągu pieszego na odcinku o długości 1580,00 mb
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101959/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 523646,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja robót:
Droga powiatowa Nr 1688W Nowe Miasto - Domaniewice od km 8+090 do km 9+670
Długość odcinka: 1580,00 mb, Gmina Nowe Miasto
Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Roboty pomiarowe na odcinku o długości 1580,00 mb.
2. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza na odcinku o długości 1580,00 mb.
3. Remont przepustu pod drogą, rury PEHD SN 8 o średnicy 1500 cm dł. 2,5 mb na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 20 cm.
4. Nasypy z ziemi kategorii I – II – 90% mechanicznie 10% ręcznie, przy przepuście.
5. Umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi grubości 8 cm z wypełnieniem humusem
i kołkowaniem na podsypce cementowo-piaskowej grubość 5 cm, przy przepuście.
6. Roboty ziemne w gr. kat. III z wywozem urobku.
7. Ława pod krawężniki i obrzeża betonowe z oporem na odcinku o długości 1580,00 mb.
8. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na odcinku o długości 1610,00 mb (+ zatoka postojowa).
9. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo – piaskowej na odcinku o długości 1580,00 mb.
10. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, na odcinku o długości 1580,00 mb.
11. Podbudowa betonowa o grubości 20 cm pielęgnowana piaskiem i wodą (stabilizacja o RM=2,5 MPa) na odcinku o długości 1580,00 mb.
12. Chodniki i zatoka świetlicy wiejskiej z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, na wjazdach 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, na odcinku o długości 1580,00 mb.
13. Poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur o średnicy 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm – 1,5 m.
14. Bariero-poręcze stalowe jednostronne mostowe mocowane kotwami chemoutwardzalnymi.
Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie budowy.
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie technologiczno-kosztorysowym, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik nr 6 do SWZ).
Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR (załącznik nr 8 do SWZ).
Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Remont drogi będzie prowadzony przy dopuszczonym ruchu drogowym za wyjątkiem wykonania warstwy ścieralnej. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 770603,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857576,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie