Rozstrzygnięcie zamówienia: Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 19.07.2021 r.
Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 10
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297b60dd-d8af-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118918/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19 11:12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000610/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097695/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Lokalizacja obiektu
Przedmiot zamówienia dotyczy remontu kotłowni gazowej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej
w Nowym Mieście nad Pilicą. Budynek zlokalizowany jest w miejscowości Nowe Miasto nad Pilicą przy ul. Ogrodowej 18, na działce nr ew. 602/4, obręb 0001 Nowe Miasto, 140608_4 Nowe Miasto.
2. Opis robót objętych zamówieniem
Wykonawca robót zobowiązany jest do zapewnienia ciepłej wody użytkowej o temperaturze 55⁰C na potrzeby funkcjonującego domu pomocy społecznej w ilości 1,5m3 przez cały czas trwania robót.
2.1. Roboty demontażowe
Demontażowi podlegają wszystkie elementy kotłowni czyli m.in.:
• pompy obiegowe,
• kominy,
• rurociągi wraz z armaturą zamontowaną na nich,
• kotły gazowe oraz zasobniki ciepłej wody,
• naczynia wzbiorcze, filtrodmulnik,
• armaturę kontrolno-pomiarową oraz zabezpieczającą.
2.2. Technologia kotłowni
Kotłownia oparta będzie o dwa kotły gazowe kondensacyjne stojące każdy o mocy 150kW. Kotły należy dostarczyć razem z niezbędną automatyką. Kotły będą źródłem ciepła zarówno dla instalacji centralnego ogrzewania oraz przygotowania ciepłej wody. Palniki kotłów należy zasilić z istniejącej instalacji wewnętrznej gazu. Instalacja wewnętrzna gazu w budynku pozostaje bez zmian.
Należy wykonać instalację grzewczą pracującą na parametrach 85/65C, zasilającą dwa obiegi:
Zakres zamówienia obejmuje:
• demontaż istniejących elementów kotłowni,
• wykonanie technologii kotłowni gazowej,
• wykonanie instalacji wentylacji.
• Obieg nr 1 – obieg istniejącej instalacji centralnego ogrzewania DN65,
• Obieg nr 2 – projektowany obieg zasobników c.w.u. DN50
Ciepła woda przygotowywana będzie w dwóch zasobnikach c.w.u, każdy o pojemności 750l.
Należy wykonać system spalinowy dwuścienny modułowy izolowany o średnicy 200mm. Kominy należy wyprowadzić ponad dach, montując je w miejscu istniejących (po demontażu istniejących). Dla każdego z kotłów przewiduje się indywidualny komin. Przed zamówieniem i przystąpieniem do montażu komina należy zweryfikować wielkość istniejącego otworu kominowego przeznaczonego do jego montażu wraz dokonaniem szczegółowych pomiarów.
Należy wykonać zabezpieczenie instalacji grzewczej i ciepłej wody użytkowej wg PN-B-02414:1999 i wytycznych UDT.
2.3. Instalacja wentylacji
W pomieszczeniu kotłowni należy wykonać kanał nawiewny typu „Z” zakończony kratką nawiewną 30cm nad poziomem posadzki. Wywiew z pomieszczenia wykonać za pomocą wywietrzaka cylindrycznego na dachu budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331156,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie