Rozstrzygnięcie zamówienia: Remont drogi powiatowej Nr 1106W Jasieniec – Promna na odcinku Jasieniec - Gośniewice
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 21.06.2021 r.
Remont drogi powiatowej Nr 1106W Jasieniec – Promna na odcinku Jasieniec - Gośniewice
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej Nr 1106W Jasieniec – Promna na odcinku Jasieniec - Gośniewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 10
1.5.8.) Numer faksu: 48/ 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej Nr 1106W Jasieniec – Promna na odcinku Jasieniec - Gośniewice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adb33292-c201-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088572/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21 10:26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000610/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont drogi powiatowej Nr 1106W Jasieniec – Promna na odcinku Jasieniec - Gośniewice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 567450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja robót:
Droga powiatowa Nr 1106W Jasieniec – Promna na odcinku od wsi Warpęsy przez wieś Gośniewice od km 1+145 do km 3+745 o długości 2 600,00 mb, Gmina Jasieniec
Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Ścinka poboczy po obu stronach drogi na szerokości 1,00 m i długości 2600,00 mb,
2. Frezowanie korekcyjne nawierzchni z mas bitumicznych do 4 cm – 30% nawierzchni z transportem pozyskanego materiału do siedziby PZD w Grójcu z/s w Odrzywołku - adres: Odrzywołek 8a, 05-622 Belsk Duży. Pozyskany materiał stanowi własność Inwestora,
3. Skropienie bitumem międzywarstwowe (dwukrotne) na odcinku długości 2600,00 mb, o szerokości 5,0 m,
4. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-16W w ilości 100,00 kg/m² na odcinku długości 2600,00 mb o szerokości 5,0 m - kategoria ruchu KR 2,
5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-11S o grubości 4,0 cm po zagęszczeniu na odcinku długości 2600,00 mb o szerokości 5,0 m na powierzchni 13000,00 m² - kategoria ruchu KR 2,
6. Zabezpieczenie krawędzi jezdni destruktem o frakcji 0-31,5 mm (materiał własny Wykonawcy) po obu stronach drogi - grubość po zagęszczeniu 10,00 cm na szerokości 0,75 m na powierzchni 3900,00 m².
Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie budowy.
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie technologiczno-kosztorysowym, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik nr 6 do SWZ).
Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR (załącznik nr 8 do SWZ).
Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Remont drogi będzie prowadzony przy dopuszczonym ruchu drogowym za wyjątkiem wykonania warstwy ścieralnej. Warstwę ścieralną nawierzchni należy wykonać na całej szerokości jezdni przy zamknięciu drogi dla ruchu. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775515,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844751,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie