Rozstrzygnięcie zamówienia: Remont sali gimnastycznej wraz z przynależnymi do niej pomieszczeniami – sala gimnastyczna Zespołu Szkół im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa" w Warce.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 21.04.2021 r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej wraz z przynależnymi do niej pomieszczeniami – sala gimnastyczna
Zespołu Szkół im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa" w Warce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali gimnastycznej wraz z przynależnymi do niej pomieszczeniami – sala gimnastyczna
Zespołu Szkół im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa" w Warce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58c93f73-7fee-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037714/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21 14:55
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o
zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014367/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296925,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja robót: Sala gimnastyczna w budynku Zespołu Szkół im. I Pułku Lotnictwa
Myśliwskiego "Warszawa" w WarceZakres prac: W zakres prac wchodzą prace rozbiórkowodemontażowe,
prace budowlane, sanitarne i elektryczne. W zakres prac demontażoworozbiórkowych
wchodzą prace demontażowe grzejników, naprawa posadzki w sali
gimnastycznej i w pomieszczeniach przyległych, wykucia stolarki drzwiowej, dopasowania
otworów drzwiowych i inne niezbędne do wykonania zadania. Prace związane z wykonaniem
naprawy posadzki w sali gimnastycznej o powierzchni 282,83 m2. Przewiduje się zdjęcie
deszczółek dębowych i płyty pilśniowej. W miejsce zdemontowanych deszczułek przewiduje się
montaż dwóch warstw płyty wiórowej MFP wilgocioodpornej o gr 10 m mm każda, układanych
krzyżowo. Na tak przygotowane podłoże będzie przyklejona posadzka z wykładzin z tworzyw
sztucznych rulonowe bez warstwy izolacyjnej o grubości 4,5 mm, ścieralności < 1000 mg,
odporności na nacisk > 8N/m i odporności na wgniecenia < 0,50 mm, np. Gerflor Recreation lub
inne o porównywalnych parametrach technicznych. Wykładzina podłogowa PCV,
wielowarstwowa, heterogeniczna gr. > 4 mm, wykończenie PUR Protec a następnie zostaną
pomalowane farbami odpornymi na ścieranie w kolorystyce istniejącej obecnie, linie oznaczające
poszczególne boiska. Po zakończeniu prac z posadzką całość zostanie olistwowana. W zakresie prac remontowych uwzględniono również odnowienie ścian i sufitów farbami
emulsyjnymi zarówno sali gimnastycznej o łącznej powierzchni 657,70 m2 jak i w
pomieszczeniach przynależnych do sali jak szatnie, łazienki, korytarz i pomieszczenia
magazynowe sprzętu sportowego w ilości 698,50 m2. Prace obejmą naprawę powierzchni
tynków i ich pomalowanie farbami emulsyjnymi o dużej odporności na ścieranie oraz farbami
ftalowymi. Lamperie w pomieszczeniach przyległych pomalowano farbami ftalowymi o łącznej
powierzchni 152,91 m2, natomiast w sali gimnastycznej 208,87 m2. Prace dotyczą również
wymiany części stolarki drzwiowej, m.in. drzwi wejściowych 140 cm x 200 cm do korytarza sali
gimnastycznej należącego do drogi ewakuacyjnej, drzwi do sali gimnastycznej 140 cm x 200 cm
oraz drzwi do magazynków sprzętu sportowego 90 cm x 200 cm. Drzwi do sanitariatów,
pomieszczenia nauczyciela i WC w wymiarach 80 cm x 200 cm i 70 cm x 200 cm, łączna ilość
wymienionych drzwi płytowych wynosi 9 szt. W korytarzu prowadzącym do sali gimnastycznej
będącym jednocześnie drogą ewakuacji wymieniono stalową oszkloną ściankę wiatrołapu na
ściankę aluminiową 250 cm x 300 cm z drzwiami 140 cm x 210 cm. Całość oszklona szybą
bezpieczną. Zakres prac obejmuje wymianę grzejników żeliwnych w sali gimnastycznej i
pomieszczeniach przyległych wraz z instalacją zasilającą grzejniki. Przewidziano montaż
grzejników płytowych C22 i C33 w ilości 25 szt. oraz montaż nowych zaworów grzejnikowych z
głowicami termostatycznymi. Prace związane z wymianą wentylatorów w pomieszczeniach
przyległych do sali gimnastycznej. W zakres elementów uwzględnionych przy niniejszym
remoncie należy również zniszczone wyposażenie sali gimnastycznej jak: drabinki
gimnastyczne, słupki i siatka do siatkówki oraz tablice do gry w kosza, dwie boiska głównego
105 cm x 180 cm i cztery boiska treningowego 90 cm x 120 cm. Należy uwzględnić również
koszt prac remontowych elektrycznych, niezbędnych do wykonania podczas prac remontowych
sali gimnastycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo
zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365217,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477769,32
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365217,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie
zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. W. DANBUD Daniel Wojdat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1422803312
7.3.3) Ulica: Radomska 35
7.3.4) Miejscowość: Jedlnia - Letnisko
7.3.5) Kod pocztowy: 26-630
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365217,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni