Rozstrzygnięcie zamówienia: Remont posadzek parteru w budynku Zespołu Szkół im. Armii Krajowej Obwodu "Głuszec"- Grójec w Grójcu.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 21.04.2021 r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont posadzek parteru w budynku Zespołu Szkół im. Armii Krajowej Obwodu "Głuszec"-
Grójec w Grójcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont posadzek parteru w budynku Zespołu Szkół im. Armii Krajowej Obwodu "Głuszec"-
Grójec w Grójcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a790458e-7fda-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037866/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22 07:51
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o
zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014226/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 116571,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja robót: Parter budynku Zespołu Szkół im. Armii Krajowej Obwodu "Głuszec"- Grójec,
przy ul. P. Skargi 12 w Grójcu. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących
prac:1. Zerwanie starych posadzek z klepki drewnianej i wykładzin PCV.2. Usunięcie Subitu –
kleju mocującego deszczułki klepek.3. Szlifowanie i oczyszczenie powierzchni pod planowanymi
posadzkami.4. Wykonanie warstw sczepnych, zwiększających przyczepność nowych wylewek
do starych podkładów.5. Wykonanie wylewek samopoziomujących, pod nowe wykładziny z
PCV.6. Wykonanie w małej sali gimnastycznej, wykładzin rulonowych z tworzyw sztucznych o
- 4,5 mm, o ścieralności < 1000 mg, odporności na nacisk > 8 N/m i odporności na wgniecenia
< 0,50 mm.7. Wykonanie w korytarzach budynku wykładzin rulonowych z tworzyw sztucznych
bez warstwy izolacyjnej o grubości 2 – 2,5 mm (warstwa ścieralna 0,7 mm), o ścieralności < 2,00
mm3, odporności na wgniecenia < 0,10 mm.8. Przystosowania przykryć kanałów technicznych
pod nowe posadzki PCV.9. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Szczegółowy zakres robót
przewidzianych do realizacji określony został w Przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo
zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143382,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143914,91
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143382,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie
zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FACIT Usługi Budowlano-
Remontowe Hebda Zofia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672998096
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego
7.3.4) Miejscowość: Wieniawa
7.3.5) Kod pocztowy: 26-432
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143382,4
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni