Rozstrzygnięcie zamówienia: Zakup i dostawa laptopów dla szkół, których organem prowadzącym jest Powiat Grójecki.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 14.12.2020 r.
Ogłoszenie nr 510542499-N-2020 z dnia 14.12.2020 r.
Powiat Grójecki: Zakup i dostawa laptopów dla szkół, których organem prowadzącym jest Powiat Grójecki w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 756649-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, malgorzata.gorecka@grojec.pl , faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa laptopów dla szkół, których organem prowadzącym jest Powiat Grójecki w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 65 laptopów dla szkół, których organem prowadzącym jest Powiat Grójecki, biorącym udział w Rządowym programie rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych -„Aktywna tablica” Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7. Wszystkie parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza dostawę laptopów o wyższych parametrach. Laptopy muszą być objęte gwarancją min. 36 miesiący i muszą zostać dostarczone do szkół na terenie Powiatu Grójeckiego. Wykaz szkół znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 7. Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 – „Aktywna tablica”, zakupione w ramach udzielonego wsparcia finansowanego laptopy muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać deklarację CE; b) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta; c) są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; d) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) podłączenia laptopów we wskazanych w załączniku nr 7 szkołach, uruchomienia systemu operacyjnego, podłączenia laptopów do istniejącej sieci WI-FI / LAN, b) zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych laptopów i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu (co najmniej 5 nauczycieli z każdej szkoły). Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty koszty transportu do szkół, koszty instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych laptopów i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu z infrastrukturą szkolną oraz koszty szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych laptopów i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązania równoważnego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego sprzęt/oprogramowanie nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020 Wartość bez VAT 184795.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: SOFTRIX Grzegorz Laskowski tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 227297.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.