Rozstrzygnięcie zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1606W Dobryszew – Trzylatków na odcinku przez wieś Odrzywołek o długości 1020,00 mb
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 05.10.2020 r.
Ogłoszenie nr 510192424-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.
Powiat Grójecki: Przebudowa drogi powiatowej nr 1606W Dobryszew – Trzylatków na odcinku przez wieś Odrzywołek o długości 1020,00 mb
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, malgorzata.gorecka@grojec.pl , faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1606W Dobryszew – Trzylatków na odcinku przez wieś Odrzywołek o długości 1020,00 mb
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1606W Dobryszew – Trzylatków na odcinku przez wieś Odrzywołek o długości 1020,00 mb”. Droga 1606W posiada zniszczoną, spękaną nawierzchnię bitumiczną o szerokości 4,00 m oraz poszerzenie z tłucznia kamiennego po obu stronach o szerokości 1,20 m. W ramach realizacji zadania planowane jest wykonanie nowej jezdni o nawierzchni bitumicznej z mieszanki mineralno-asfaltowej na odcinku o długości 1020,00 mb i szerokości 6,00 m oraz poboczy z destruktu. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Roboty pomiarowe na odcinku długości 1020,00 mb, 2. Roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni na poszerzeniu, 3. Wykonanie warstwy wiążącej na poszerzeniu z betonu asfaltowego AC-16W 35/50 w ilości 125,00 kg/m2 o grubości 5 cm po zagęszczeniu, 4. Oczyszczenie i skropienie bitumem międzywarstwowe, 5. Ułożenie siatki przeciwspękaniowej na poszerzeniach - zbrojenie z kompozytu, 6. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-16W 35/50 w ilości 100,00 kg/m2 na szerokości 6,10 m na odcinku długości 1020,00 mb, 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-11S o grubości 4 cm po zagęszczeniu na szerokości 6,10 m na odcinku długości 1020,00 mb (KR-3), 8. Wykonanie poboczy z destruktu (materiał własny wykonawcy) na szerokości 0,50 m na odcinku długości 1020,00 mb po obu stronach drogi o grubości po zagęszczeniu 10,00 cm. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie budowy. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie technologiczno-kosztorysowym (przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym) (zał. nr 7 do SIWZ). Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. nr 9 do SIWZ). Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Przebudowa drogi będzie prowadzona przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 i 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2020 Wartość bez VAT 316260.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: AGLET Sp. z o.o. tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 316260.16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.