Rozstrzygnięcie zamówienia: Rozbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową przy ul. POW 4A w Grójcu
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 10.09.2020 r.
Powiat Grójecki: Rozbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową przy ul. POW 4A w Grójcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570555-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540153977-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, malgorzata.gorecka@grojec.pl , faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową przy ul. POW 4A w Grójcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Rozbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową przy ul. POW 4A w Grójcu”. Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa. Zakres robót w obiekcie obejmuje m.in.: - roboty budowlane związane z wykonaniem ław, ścian, wieńców, konstrukcji dachu, wykucia i przebudowy otworów drzwiowych i okiennych, - nowy podział w ścianach i w układzie komunikacyjnym, - wymianę ocieplenia i pokrycie dachu, - ocieplenie ścian, - wykonanie pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, chodników oraz miejsc postojowych na terenie posesji, - wykonanie nowych wewnętrznych i zewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku, instalacji oświetleniowej, rozdzielnicy głównej, wewnętrznych linii zasilających, ochrony przeciwprzepięciowej oraz przeciwpożarowej, instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej i C.O. Wykonawca przed przygotowaniem oferty powinien zapoznać się z zakresem robót podczas wizji lokalnej. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich robót ujętych w opisie przedmiotu zamówienia według własnej kalkulacji. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji proszeni są o zgłoszenie informacji do dnia 21 sierpnia 2020 r. na adres e-mail: sylwia.kurzac@grojec.pl lub pod numerem telefonu 48 665 11 53 w godz. 8.00-14.00. O terminie przeprowadzenia wizji zainteresowani wykonawcy zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo, w terminie do 2 dni od dnia zgłoszenia. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (zał. nr 7 do SIWZ). Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac (zał. nr 9 do SIWZ). Inwestycja będzie realizowana w oparciu o Projekt budowlany rozbudowy i przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową na dz. nr ew. 1691/1 w obrębie ewid. 0001 GRÓJEC jednostka ewid. 140605_4 Grójec – miasto powiat grójecki, woj. mazowieckie, kategoria obiektu budowlanego XVII. Pozwolenie na budowę (w trakcie procedowania). Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 i 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45450000-6, 45400000-1, 45311100-1, 45331100-7, 45330000-9, 45262500-6, 45262300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 446418.32
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH MULTIBAU Andrzej Koczoń
Email wykonawcy: andrzejkoczon@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mielczarskiego 8
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 446418.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 446418.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 749410.43
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.