Rozstrzygnięcie zamówienia: Remont dachu budynku przy ul. Piłsudskiego 59b w Grójcu.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 25.08.2020 r.
Ogłoszenie nr 510159631-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.
Powiat Grójecki: Remont dachu budynku przy ul. Piłsudskiego 59b w Grójcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569615-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, malgorzata.gorecka@grojec.pl , faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku przy ul. Piłsudskiego 59b w Grójcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W zakres planowanych prac wchodzi: - rozebranie pokrycia dachowego z blachy, - rozebranie rynien i rur spustowych, - rozebranie zniszczonych elementów więźby dachowej, - rozebranie obróbek blacharskich, - rozebranie kominów wolnostojących, - wymiana elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, - naprawa kominów na poddaszu i ponad dachem, - pokrycie dachu blachą dachówko podobną, - montaż rynien i rur spustowych. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Prace przygotowawcze, organizacja placu budowy w zakresie i na koszt Wykonawcy. Wywóz gruzu, papy, blachy, obróbek blacharskich i innych materiałów pochodzących z prac remontowych w zakresie i na koszt Wykonawcy. Uporządkowanie terenu budowy najpóźniej w dniu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich robót ujętych w opisie przedmiotu zamówienia według własnej kalkulacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45261910-6, 45261000-4, 45261320-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3”. Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 6 sierpnia 2020 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Remont dachu budynku przy ul. Piłsudskiego 59b”. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. 24.08.2020 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.