Rozstrzygnięcie zamówienia: Przebudowę drogi powiatowej nr 1682W Antoniówka – Stara Warka na odcinku Grażyna – Stara Warka o długości 1050,00 mb.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 05.08.2020 r.
Powiat Grójecki: Przebudowa drogi powiatowej nr 1682W Antoniówka – Stara Warka na odcinku Grażyna – Stara Warka o długości 1050,00 mb
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553954-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, malgorzata.gorecka@grojec.pl , faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1682W Antoniówka – Stara Warka na odcinku Grażyna – Stara Warka o długości 1050,00 mb
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1682W Antoniówka – Stara Warka na odcinku Grażyna – Stara Warka o długości 1050,00 mb”. Zadanie będzie realizowane w ramach dotacji ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie programu budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Roboty pomiarowe na odcinku długości 1050,00 mb. 2. Wykonanie poszerzenia jezdni: - roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych po obu stronach jezdni, - wykonanie koryta strona L i P o szerokości 0,75 m i głębokości 0,35 m z odwiezieniem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego zagęszczanego mechanicznie o grubości 10,0 cm po zagęszczeniu na odcinku długości 1050,00 mb, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego - tłuczeń o frakcji 31,5-63 mm o grubości 15,0 cm po zagęszczeniu na odcinku długości 1050,00 mb, - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa – mieszanka optymalna o frakcji 0-31,5 mm o grubości 10,0 cm po zagęszczeniu na odcinku długości 1050,00 mb, 3. Oczyszczenie i skropienie bitumem między warstwowe na odcinku długości 1050,00 mb, o szerokości 5,50 m. 4. Zbrojenie z kompozytu - ułożenie siatki przeciw spękaniowej o sztywnych węzłach, połączenia technologiczne na poszerzeniu na powierzchni 2100,00 m². 5. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-16W w ilości 100,00 kg/m² (KR-1), na odcinku długości 1050,00 mb o szerokości 5,50 m. 6. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4,0 cm po zagęszczeniu (KR-1), na odcinku długości 1050,00 mb o szerokości 5,20 m, 7. Wykonanie poboczy z destruktu obustronnie na szerokości 0,50 m - grubość po zagęszczeniu 10,00 cm na odcinku długości 1050,00 mb. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie budowy. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie technologiczno-kosztorysowym (przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym) (zał. nr 7 do SIWZ). Sposób realizacji zadania określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. nr 9 do SIWZ). Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Przebudowa drogi będzie prowadzona przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 i 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 318727.50
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 318727.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318727.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 430873.11
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.