Rozstrzygnięcie zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1675W Wola Chynowska – Podgórzyce, odcinek o długości 820,00 mb przez miejscowość Widok (gm. Chynów).
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 17.03.2020 r.
Powiat Grójecki: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1675 W Wola Chynowska - Podgórzyce, odcinek o długości 820,00 mb przez miejscowość Widok (gm. Chynów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509735-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, malgorzata.gorecka@grojec.pl , faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1675 W Wola Chynowska - Podgórzyce, odcinek o długosci 820,00 mb przez miejscowość Widok (gm. Chynów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach realizacji zadania planowane jest wykonanie nowej jezdni o nawierzchni bitumicznej z mieszanki mineralno- asfaltowej na odcinku o długości 820,00 mb i szerokości 6,00 m oraz wzmocnienie poboczy destruktem po obu stronach drogi o szerokości 0,50 m. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Roboty remontowe 2. Roboty ziemne 3. Odwodnienie: ściek z prefabrykatów betonowych, przykanaliki z rur PCV, ścinki czołowe wylotu przykanalika, studzienki ściekowe uliczne, regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych, 4. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 5. Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych 6. Skropienie bitumem międzywarstwowe, 7. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 125,00 kg/m2 o średniej grubości 5 cm po zagęszczeniu 8. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu (KR-1), 9. Wykonanie poboczy z destruktu na szerokości 0,50 m - grubość po zagęszczeniu 10,00 cm Zadania będzie realizowane w ramach dotacji ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie technologiczno-kosztorysowym, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (zał. do SIWZ) Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac (zał. do SIWZ). Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Przebudowa drogi będzie prowadzona przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 336934.80
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: FHU BRUK-BUD Piotr Skoczek; Przedsiebiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 31
Kod pocztowy: 05-430
Miejscowość: Celestynów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 414429.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 414429.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 647469.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.