Rozstrzygnięcie zamówienia: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 31.12.2019 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633745-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku, Krajowy numer identyfikacyjny 67023088200000, ul. Odrzywołek , 05-622 Belsk Duży, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 661 02 62, e-mail pzd?grojec@op.pl, faks 0-48 6646465.
Adres strony internetowej (url): www.bipgrojec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PZD.2.272.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania : Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Zamówienie obejmuje sukcesywny bezgotówkowy zakup (dostawę) niżej wymienionych szacunkowych ilości i rodzajów paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku w okresie od stycznia do grudnia 2020 roku: 1 ) część 1 olej napędowy spełniający wymagania PN-EN 590:2013-12 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680 ) w ilości 36.000 litrów, 2) część 2 - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 Pb spełniająca wymagania PN-EN 228:2013-04 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680 ) w ilości 2.600 litrów. 3) Ilości paliw określone przez Zamawiającego mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zamawianego paliwa w stosunku do ilości określonej powyżej. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa w stosunku do ilości szacunkowych Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie. 4) Dostawy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych potrzeb tj. bezpośrednie tankowanie pojazdów do zbiornika a dla pozostałych sprzętów i urządzeń do kanistra w stacji paliw oferenta . 5) Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. 6) Zakup paliwa dokonywany będzie przez Zamawiającego w formie bezgotówkowej po cenie obowiązującej na dystrybutorze stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu z uwzględnieniem kwoty zaoferowanego przez Wykonawcę stałego upustu. 7) Rozliczanie zawartych transakcji nastąpi fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury. Do faktury będzie dołączone zestawienie obejmujące pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, numer rejestracyjny samochodu, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09132000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 165313.82
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 195494.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195494.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195494.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.