Rozstrzygnięcie zamówienia: Dostawa mieszanki piaskowo-solnej 40% do zimowego utrzymania dróg w ilości 1500 Mg do siedziby PZD w Grójcu w Odrzywołku.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 09.12.2019 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku: Dostawa mieszanki piaskowo-solnej 40% do zimowego utrzymania dróg w ilości 1500 Mg do siedziby PZD w Grójcu w Odrzywołku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622855-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku, Krajowy numer identyfikacyjny 67023088200000, ul. Odrzywołek , 05-622 Belsk Duży, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 661 02 62, e-mail pzd?grojec@op.pl, faks 0-48 6646465.
Adres strony internetowej (url): www.bipgrojec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki piaskowo-solnej 40% do zimowego utrzymania dróg w ilości 1500 Mg do siedziby PZD w Grójcu w Odrzywołku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PZD.2.272.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki piaskowo-solnej 40% do zimowego utrzymania dróg w ilości 1500 Mg Zamawiany zakres dostaw (zakupu) według następującego podziału: - Etap I - dostawa 750 ton mieszanki w terminie do dnia 16.12.2019 roku - Etap II - dostawa 750 ton mieszanki w terminie do dnia 10.01.2020 roku Sposób realizacji zadania określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac (zał.nr 8 do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego na jego placu składowym zlokalizowanym w Odrzywołku. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku materiału we wskazanym miejscu. Zamówienie obejmuje następujące elementy: - Dostawa soli drogowej w ilości 600 Mg - Dostawa piasku w ilości 900 Mg - Wykonanie jednorodnej mieszanki piaskowo solnej 40 % na placu w Odrzywołku Realizacja dostaw odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 7:30 do godz. 15:00 Wymagania dotyczące jakości materiałów Sól drogowa Dostarczona sól drogowa niezbrylająca (luzem) musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02. Sól drogowa musi posiadać aktualną opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieniczny lub równoważne laboratorium. Piasek - do zimowego utrzymania musi spełniać następujące wymagania: - zawartość ziaren mniejszych niż 0,063 mm, nie więcej niż 5%, - uziarnienie do 2 mm, nadziarna nie więcej niż 15% ( nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych od 4mm), - nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak. np. trawa, szczątki korzeni, konarów itp. – barwa żółta, - nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych, - wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%. - wilgotność piasku do 5% - Piasek w dniu dostawy nie powinien być zbrylony na skutek niskich temperatur. Bryły w piasku będą traktowane jak uziarnienie powyżej 4 mm. Mieszanka piaskowo-solna 40% Materiały po wykonaniu mieszania powinny stanowić jednorodną mieszankę piasku i soli. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14211100-4
Dodatkowe kody CPV: 34927100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 197400.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RAFBUD Rafał Jóźwiak
Email wykonawcy: rafbud.rafaljozwiak@gmail.com
Adres pocztowy: Aleksandrówka 28
Kod pocztowy: 05-622
Miejscowość: Belsk Duży
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 236160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.