Rozstrzygnięcie zamówienia: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania do pracowni informatycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu” w ramach projektu pn. „Rozwijanie kompetencji informatycznych drogą do sukcesu”, współfinansowanego przez Samorząd
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 23.09.2019 r.
Powiat Grójecki: "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania do pracowni informatycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu" w ramach projektu pn. "Rozwijanie kompetencji informatycznych drogą do sukcesu", współfinansowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach"Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588631-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, renata.krawczynska@grojec.pl, faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania do pracowni informatycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu" w ramach projektu pn. "Rozwijanie kompetencji informatycznych drogą do sukcesu", współfinansowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach"Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania do pracowni informatycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu” w ramach projektu pn. „Rozwijanie kompetencji informatycznych drogą do sukcesu”, współfinansowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych” 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7. 3. Wszystkie parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania o wyższych parametrach. 1) Urządzenia mają być fabrycznie nowe i objęte gwarancją min. 36 miesiące. Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu, dostawy i montażu do wskazanej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 2) Dopuszcza się oferowanie wyłącznie fabrycznie nowych urządzeń i elementów. 3) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy wyspecyfikowane wyposażenie do miejsca ich przeznaczenia. Każdy element wyposażenia, będący przedmiotem zamówienia powinien być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, być wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich, spełniać wszelkie wymagania techniczne i jakościowe w szczególności standardy Polskich Norm przenoszących normy europejskie, odpowiednie dla rodzaju przedmiotu zamówienia, posiadać atesty lub certyfikaty, oraz powinien być gotowy do użycia/eksploatacji zaraz po jego dostarczeniu i zainstalowaniu. Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia dostarczyć Zamawiającemu dokumenty (w języku polskim) zawierające specyfikację techniczną, instrukcję obsługi oraz karty gwarancyjne lub dokumenty równoważne. Jeżeli urządzenie posiada wewnętrzne oprogramowanie, należy dołączyć wraz z nim oryginalny nośnik ze sterownikami. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązania równoważnego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania. 4) Jeżeli w SIWZ lub opisie przedmiotu zamówienia zamieszczone są jakiekolwiek nazwy własne producentów, nie są one wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych . 5) Gwarancja i serwis - wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (potwierdzonego Protokołem odbioru). Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny lub wsparcie techniczne dla wszystkich urządzeń i narzędzi podlegających serwisowaniu lub wymagających wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne poprzez dostęp do bazy wiedzy technicznej lub dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień - na przykład na stronie internetowej producenta lub telefonicznie przez infolinię/linię techniczną producenta realizowany poprzez podanie numeru seryjnego lub modelu urządzenia. Pożądane jest, aby serwis przeprowadzany był u Zamawiającego z czasem reakcji nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia usterki (faxem lub e-mailem).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30230000-0, 30232000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 75544.43
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69529.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69529.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78802.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 75544.43
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o. o.
Email wykonawcy: przetargi@cezarkomputery.pl
Adres pocztowy: ul. Wolność 8 lok. 4
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69529.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69529.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78802.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych