Rozstrzygnięcie zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1606 W Dobryszew - Trzylatków na odcinku przez msc. Odrzywołek.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 19.07.2019 r.
Powiat Grójecki: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1606 W Dobryszew - Trzylatków na odcinku przez msc. Odrzywołek.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560952-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, renata.krawczynska@grojec.pl, faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1606 W Dobryszew - Trzylatków na odcinku przez msc. Odrzywołek.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.14.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1606 W Dobryszew - Trzylatków na odcinku przez msc. Odrzywołek. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1606 W Dobryszew – Trzylatków na odcinku przez wieś Odrzywołek o długości 1000,00 mb. Zadania będzie realizowane w ramach dotacji ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Droga 1606W posiada zniszczoną, spękaną nawierzchnię bitumiczną o szerokości 4,00 m oraz poszerzenie z tłucznia kamiennego po obu stronach o szerokości 1,20 m. W ramach realizacji zadania planowane jest wykonanie nowej jezdni o nawierzchni bitumicznej z mieszanki mineralno- asfaltowej na odcinku o długości 1000,00 mb i szerokości 6,00 m o grubości 8,00 cm oraz poboczy z destruktu. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Roboty pomiarowe 2. Roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni na poszerzeniu, 3. Wykonanie warstwy wiążącej na poszerzeniu z betonu asfaltowego AC-16W 35/50 w ilości 25,00 kg/m2 o grubości 5 cm po zagęszczeniu, 4. Oczyszczenie i skropienie bitumem między warstwowe, 5. Zbrojenie z kompozytu – połączenia technologiczne na poszerzeniach, 6. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-16W 35/50 w ilości 100,00 kg/m2 o grubości 4 cm po zagęszczeniu, 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-11S o grubości 4 cm po zagęszczeniu (KR-3), 8. Zabezpieczenie krawędzi destruktem na szerokości 0,50 m po obu stronach drogi o grubości po zagęszczeniu 10,00 cm. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie. 3.2. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie technologiczno-kosztorysowym, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (zał. Nr 7 do SIWZ) Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac (zał.nr 9 do SIWZ). 3.3 Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Przebudowa drogi będzie prowadzona przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp,a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 372700
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZYKO-DRÓG Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Email wykonawcy: sekretariat@zykodrog.com.pl
Adres pocztowy: ul. Żelazna 3
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 458421
Oferta z najniższą ceną/kosztem 458421
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 617214
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.