Rozstrzygnięcie zamówienia: "Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem i przebudową instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej wraz z budową i montażem kolektorów słonecznych dla potrzeb budynku mieszk
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 29.04.2019 r.
Powiat Grójecki: Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej w ramach inwestycji pn: "Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem i przebudową instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej wraz z budową i montażem kolektorów słonecznych dla potrzeb budynku mieszkalnego - Dom Pomocy Społecznej w Tomczycach, usytuowanego na działkach 176/7, 176/10 poł. w Tomczycach, gm. Mogielnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego ramach Osi Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działania 4.2. " Efektywność energetyczna„ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536161-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540074002-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, renata.krawczynska@grojec.pl, faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej w ramach inwestycji pn: "Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem i przebudową instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej wraz z budową i montażem kolektorów słonecznych dla potrzeb budynku mieszkalnego - Dom Pomocy Społecznej w Tomczycach, usytuowanego na działkach 176/7, 176/10 poł. w Tomczycach, gm. Mogielnica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
wizpIrp.272.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej w ramach inwestycji pn: "Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem i przebudową instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej wraz z budową i montażem kolektorów słonecznych dla potrzeb budynku mieszkalnego - Dom Pomocy Społecznej w Tomczycach, usytuowanego na działkach 176/7, 176/10 poł. w Tomczycach, gm. Mogielnica" Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego ramach Osi Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działania 4.2. " Efektywność energetyczna„ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie robót dotyczących instalacji elektrycznych związanych z remontem instalacji elektrycznych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Tomczycach W zakres planowanych prac wchodzi m.in. Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, w tym: - instalację elektryczną na parterze, - instalację elektryczną w piwnicy, - instalację elektryczną na pierwszym piętrze, - instalację elektryczną na drugim piętrze, - oświetlenie podstawowe, awaryjne w obiekcie, - instalację odgromową. - prace przygotowawcze, organizacja placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt - wywóz z palcu budowy na własny koszt i we własnym zakresie materiałów pochodzących z prac remontowych - uporządkowanie terenu najpóźniej w dniu odbioru końcowego. Przed przystąpieniem do prac należy opracować i uzgodnić z inwestorem harmonogram uwzględniający etapowanie robót w celu uniknięcia dezorganizacji pracy. 3.1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ od nr 10-12
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45317300-5, 45311000-0, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z póż.zm ) w imieniu Powiatu Grójeckiego informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej w ramach inwestycji pn: "Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem i przebudową instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej wraz z budową i montażem kolektorów słonecznych dla potrzeb budynku mieszkalnego - Dom Pomocy Społecznej w Tomczycach, usytuowanego na działkach 176/7, 176/10 poł. w Tomczycach, gm. Mogielnica" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy. Uzasadnienie Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto : Postępowanie to obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r (t.j Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) Prawo zamówień publicznych. Postępowanie musi zostać unieważnione, ponieważ niemożliwe jest dokonanie prawidłowego wyboru oferty najkorzystniejszej i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie sprecyzowano stawki podatku VAT. Stawki VAT zaproponowane przez Wykonawców różnią się od siebie, uniemożliwiając porównanie ofert i przyznanie punktów w kryterium ceny. Tym samym niemożliwe było wybranie najlepszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie. Jednocześnie informujemy, Zamawiający niezwłocznie dokona wszczęcia nowego postępowania w przedmiotowej sprawie.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.