Rozstrzygnięcie zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1607 W Konie-Wilków na odcinku Wilczoruda Parcela- Ciechlin od km 3+190 do km 4+990 o długości 1800,00 mb.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 13.05.2019 r.
Powiat Grójecki: Przebudowa drogi powiatowej nr 1607 W Konie-Wilków na odcinku Wilczoruda Parcela- Ciechlin od km 3+190 do km 4+990 o długości 1800,00 mb Zadanie realizowane w ramach Promesy MSWiA na usuwanie skutków zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530062-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, renata.krawczynska@grojec.pl, faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1607 W Konie-Wilków na odcinku Wilczoruda Parcela- Ciechlin od km 3+190 do km 4+990 o długości 1800,00 mb Zadanie realizowane w ramach Promesy MSWiA na usuwanie skutków zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1607 W Konie-Wilków na odcinku Wilczoruda Parcela- Ciechlin od km 3+190 do km 4+990 o długości 1800,00 mb Zadanie realizowane w ramach Promesy MSWiA na usuwanie skutków zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych Opis przedmiotu zamówienia : Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Ścinka poboczy po obu stronach drogi, 2. Remont przepustu pod drogą o średnicy 50 cm i długości 10,00 m, 3. Roboty ziemne z transportem urobku, 4. Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. III-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , 5. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego zagęszczonej mechanicznie o grubości 10 cm po zagęszczeniu, 6. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5,0 MPa o grubości 20 cm po zagęszczeniu, 7. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63 mm - warstwa dolna o grubości 20 cm po zagęszczeniu, 8. Wykonanie podbudowy z kruszywa o frakcji 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości 10 cm po zagęszczeniu, 9. Wykonanie podbudowy bitumicznej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-22P w ilości 125,00 kg/m², 10. Wykonanie podbudowy z mieszanki MCE o grubości 20 cm 11. Skropienie bitumem międzywarstwowe, 12. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-16W w ilości 100,00 kg/m² o grubości 4 cm po zagęszczeniu (KR-2), 13. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-11S o grubości 4 cm po zagęszczeniu (KR-2), 14. Wykonanie wzmocnienia skarpy rowu płytami ażurowymi 15. Zabezpieczenie krawędzi nawierzchni destruktem obustronne na szerokości 0,50 m - grubość po zagęszczeniu 10,00 cm. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie technologiczno-kosztorysowym, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac . Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Przebudowa drogi będzie prowadzona przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 7 i 9 do SIWZ. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 7 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik Nr 7 i 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1498913
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ” BUDROMOST-STARACHOWICE” Spółka z ograniczoną działalnością
Email wykonawcy: techniczny@budromost.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Rocha 31,
Kod pocztowy: 27-215
Miejscowość: Wąchock
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1843663
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1843663
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2389564
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.