Rozstrzygnięcie zamówienia: Dostawa kruszywa do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku w łącznej ilości 1300 ton
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 02.04.2019 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku: Dostawa kruszywa do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku w łącznej ilości 1300 ton
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521703-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku, Krajowy numer identyfikacyjny 67023088200000, ul. Odrzywołek , 05-622 Belsk Duży, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 661 02 62, e-mail pzd?grojec@op.pl, faks 0-48 6646465.
Adres strony internetowej (url): www.bipgrojec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku w łącznej ilości 1300 ton
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PZD.2.272.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa kruszywa do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Grójeckiego w ilości 1300,00 Mg. Zamówienie obejmuje: - Dostawa grysów dolomitowych płukanych o frakcji 2/8 mm w ilości 1000 ton - Dostawa tłucznia o frakcji 0-31,5 mm w ilości 300 ton. Zamawiający zastrzega, że podana ilość kruszyw jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zmawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie w przypadku realizacji dostawy w wielkości mniejszej od podanej w formularzu oferty Grysy są przeznaczone do wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych remonterem ( PATCHER) i muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z normą PN- EN 13043 - „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu” Z uwagi na fakt, iż Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą normy, dopuszcza się dostawę grysów równoważnych opisywanym. Przez grysy równoważne w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia uważa się grysy: granitowe oraz bazaltowe. W związku z tym, iż grysy przeznaczone są do remontów metodą powierzchniowego utrwalenia, Zamawiający wymaga aby posiadały one dużą odporność na ścieralność oraz nasiąkliwość. Muszą się one również charakteryzować dobrą adhezją z lepiszczem asfaltowym. Grysy równoważne nie mogą być gorsze jakościowo, jak również nie mogą posiadać gorszych parametrów technicznych od określonych w opisie przedmiotu zamówieni Kruszywa łamane o frakcji 0/31,5 mm (tłuczeń) przeznaczone są do uzupełniania poboczy, uzupełniana podbudowy itp. Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1 Kruszywa dostarczane będzie po telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego; 2 Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w ustalonym terminie od dnia zgłoszenia zapotrzebowania; 3. Kruszywa będą dostarczane na koszt Wykonawcy do bazy sprzętowo-transportowej Zamawiającego - Obwód Drogowy w Odrzywołku adres: Odrzywołek 8 a 05-622 Belsk Duży 4. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru; 5. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV: 14100000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 75000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOWAROWY TRANSPORT DROGOWY Justyna Wójcicka 26
Email wykonawcy: ttdjw@o2.pl
Adres pocztowy: Kowalówka 17B
Kod pocztowy: 26-624
Miejscowość: Kowala
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102700.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.