Rozstrzygnięcie zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1675 W Wola Chynowska - Konary na odcinku przez wieś Chynów o długości 840,00 mb
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 25.04.2019 r.
Powiat Grójecki: Przebudowa drogi powiatowej nr 1675 W Wola Chynowska - Konary na odcinku przez wieś Chynów o długości 840,00 mb.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520973-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540073920-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022314900000, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, renata.krawczynska@grojec.pl, faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1675 W Wola Chynowska - Konary na odcinku przez wieś Chynów o długości 840,00 mb.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WIZPiRP.272.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1675 W Wola Chynowska - Konary na odcinku przez wieś Chynów o długości 840,00 mb. Zakres: od km 0+430 do km 1+270 Zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Roboty pomiarowe 2. Roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni 3. Regulacja studzienek telekomunikacyjnych 4. Wykonanie poszerzenia nawierzchni na odcinku o długości 370,00 mb : - wykonanie koryta - warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grubości 10 cm zagęszczana mechanicznie, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5,0 MPa o grubości 20 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63 mm - warstwa dolna o grubości 15 cm, - podbudowy z kruszywa o frakcji 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości 10 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-16W w ilości 125,00 kg/m2, 5. Frezowanie korekcyjne nawierzchni 6. Skropienie bitumem między warstwowe, 7. Zbrojenie z kompozytu - połączenie technologiczne na poszerzeniu. 8. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-16W w ilości 100,00 kg/m2 o grubości 4 cm po zagęszczeniu 9. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-11S o grubości 4 cm po zagęszczeniu (KR-3), 10. Wykonanie poboczy z destruktu na szerokości 0,50 m - grubość po zagęszczeniu 10,00 cm. 11. Oznakowanie poziome jezdni – linie segregacyjne. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie . Zadania będzie realizowane w ramach dotacji ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie technologiczno-kosztorysowym, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (zał. do SIWZ) Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac (zał. do SIWZ). Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Przebudowa drogi będzie prowadzona przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 7 i 9 do SIWZ. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 7 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik Nr 7 i 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 339819
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Lider konsorcjum F.H.U. ” BRUK-BUD” Piotr Skoczek,Partner konsorcjum Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przygotowanie.produkcji@bruk-bud.com.pl
Adres pocztowy: Pogorzel ul. Świerkowa 31
Kod pocztowy: 05-430
Miejscowość: Celestynów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 417978
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417978
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 532304
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.