Rozstrzygnięcie zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych z użyciem remonterów przy zastosowaniu grysów i emulsji na terenie powiatu grójeckiego.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 02.04.2019 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych z użyciem remonterów przy zastosowaniu grysów i emulsji na terenie powiatu grójeckiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512568-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku, Krajowy numer identyfikacyjny 67023088200000, ul. Odrzywołek , 05-622 Belsk Duży, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 661 02 62, e-mail pzd?grojec@op.pl, faks 0-48 6646465.
Adres strony internetowej (url): www.bipgrojec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych z użyciem remonterów przy zastosowaniu grysów i emulsji na terenie powiatu grójeckiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PZD.2.272.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami remonterem drogowym typu Patcher. Zakres prac obejmuje: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patcher w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Do wykonania remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami należy zastosować emulsję asfaltową kationową szybkorozpadową klasy C 65 BP3 PU/RC oraz grysy bazaltowe/dolomitowe płukane. Kationowa modyfikowana emulsja asfaltowa musi posiadać aktualną deklarację własności użytkowych o dopuszczeniu do stosowania na drogach i odpowiadać wymaganiom normy PN EN 13808. Grysy bazaltowe/dolomitowe płukane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN EN 13043 oraz posiadać aktualną deklarację własności użytkowych Przedmiotowy remont nawierzchni bitumicznych należy wykonać samochodem- remonterem typu „Patcher” przystosowanym do oczyszczenia naprawionego miejsca i wbudowania grysów kamiennych otoczonych emulsją asfaltową pod ciśnieniem. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania remontów przy użyciu skrapiarki i ręcznego rozsypywania grysów. Przewidywany zakres robót 25 000,00 m 2. W przypadku wykonania mniejszego zakresu robót , Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Rzeczywisty zakres robót do wykonania ustalany będzie na bieżąco w oparciu o prowadzone przeglądy stanu dróg powiatowych i wynikające stąd potrzeby. Szczegółowy opis realizacji zamówienia określa SST – załącznik nr 11 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: powiat grójecki, województwo mazowieckie. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia: - projekt organizacji i zabezpieczenia placu budowy, dostawa materiałów do remontów na plac w Odrzywołku, - uporządkowanie terenu z nadmiaru grysów. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej, przedmiarze robót zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1a (formularz cenowy). Podstawą do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez wykonawcę. Za datę zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. Należność płatna będzie przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 625000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU „DROG-HAN” Andrzej Kłak
Email wykonawcy: droghan@onet.pl
Adres pocztowy: ul.Legionów Polskich 8/15
Kod pocztowy: 26-400
Miejscowość: Przysucha
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 608250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 608250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 722500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.