Rozstrzygnięcie zamówienia: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 15.11.2018 r.
Powiat Grójecki: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637919-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 670223149, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, renata.krawczynska@grojec.pl, faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.272.48.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
4. 1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, jest świadczenie na rzecz Zamawiającego (dot. Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec i Filii Starostwa Powiatowego w Grójcu - Wydział Komunikacji i Transportu w Warce ul. Warszawska 45, 05-660 Warka) usług pocztowych polegających na przyjmowaniu przez Wykonawcę nadawanych przesyłek pocztowych o wadze do 350g i powyżej 350g oraz paczek pocztowych, przemieszczaniu i doręczeniu ich do adresata na obszarze całego kraju oraz za granicami RP, dokonywanie zwrotów do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych do adresata w szczególności zgodnie z następującymi przepisami: a) ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, (tj. Dz.U. z 2017 r. poz.1481 z pózn.zm.) b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego, (Dz.U. z 2013 r. poz. 545) c) rozporządzeniem Ministra administracji i cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej. ( Dz.U z 2018 r. poz.421 z pozn.zm) d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz.1257 z późn. zm.) 4. 2. Przez przesyłki pocztowe i paczki , będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki listowe zwykłe nierejestrowane o gabarycie „A” i „B”*, b) przesyłki listowe zwykłe nierejestrowane priorytetowe, o gabarycie „A” i „B”*, c) przesyłki listowe polecone rejestrowane o gabarycie „A” i „B”*, d) przesyłki listowe polecone rejestrowane priorytetowe o gabarycie „A” i „B”*, e) przesyłki listowe polecone rejestrowane ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) o gabarycie „A” i „B”*, f) przesyłki listowe polecone rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) o gabarycie „A” i „B*, g) przesyłki listowe rejestrowane z zadeklarowaną wartością o gabarycie „A” i „B”*, h) paczki pocztowe rejestrowane zwykłe, i) paczki pocztowe rejestrowane priorytetowe, j) paczki pocztowe rejestrowane z zadeklarowaną wartością, k) paczki pocztowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru. *Wymiary przesyłki listowej: - Gabaryt „A” Minimalnie – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm; Maksymalnie- przesyłka nie może przekroczyć wymiar szerokość 230mm, długość 325mm i wysokość(grubość) 20mm. - Gabaryt „B” Minimalnie – przesyłka której wymiary przekraczają: szerokość 230mm, długość 325mm i wysokość(grubość) 20mm: Maksymalnie – suma długości, szerokości i wysokości (grubości) -900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. Wymiary ww. przyjmuje się z tolerancją do 2mm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV: 64112000-4, 64113000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 180812
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: izabela.korcz@poczta.pl
Adres pocztowy: Rodziny Hiszpańskich 8
Kod pocztowy: 00-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 182082
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182082
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182082
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.