Rozstrzygnięcie zamówienia: Remont pokrycia dachowego budynku warsztatowo-magazynowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowa Wieś 70A, 05-660 Warka.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 11.09.2018 r.
Powiat Grójecki: Remont pokrycia dachowego budynku warsztatowo-magazynowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowa Wieś 70A, 05-660 Warka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594679-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 670223149, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, renata.krawczynska@grojec.pl, faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego budynku warsztatowo-magazynowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowa Wieś 70A, 05-660 Warka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.272.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont pokrycia dachowego budynku warsztatowo-magazynowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowa Wieś 70A, 05-660 Warka 3.1.1.W zakres planowanych prac wchodzi m.in. - wymiana pokryć dachowych papą termozgrzewalną o pow. 321,60 m2 - wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod i nad rynnowych, gzymsów i krawędzi balkonowych z blachy ocynkowanej o pow.36,17 m 2 - wymiana zużytych rur spustowych z blachy na rury z tworzyw sztucznych o pow. 10,5m 2 - wymiana rynien z blachy na rynny półokrągłe- o pow. 33,5m 2 - remont posadzki cementowej o pow. 96,3m - prace przygotowawcze, organizacja placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt - wywóz z palcu budowy na własny koszt i we własnym zakresie gruzu, papy , obróbek blacharskich i innych materiałów pochodzących z prac remontowych - uporządkowanie terenu najpóźniej w dniu odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączniki nr 8 do SIWZ – przedmiar robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261910-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 29000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowo Usługowy Red House Grzegorz Buczyński
Email wykonawcy: biuro@redhouse.net.pl
Adres pocztowy: ul. Zielona 3
Kod pocztowy: 29-100
Miejscowość: Włoszczowa
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35670
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35670
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67650
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.