Rozstrzygnięcie zamówienia: Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1624W Mogielnica Błędów ETAP I oraz 1620W Wilków – Popowice Etap II”
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 27.04.2018 r.
Powiat Grójecki: Wykonanie projektu budowlano –wykonawczego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1624W Mogielnica Błędów ETAP I oraz 1620W Wilków – Popowice Etap II”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535118-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grójecki, Krajowy numer identyfikacyjny 670223149, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, e-mail sekretarz@grojec.pl, renata.krawczynska@grojec.pl, faks +48(48)6651147.
Adres strony internetowej (url): www.bipgrojec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano –wykonawczego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1624W Mogielnica Błędów ETAP I oraz 1620W Wilków – Popowice Etap II”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.272.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Zakres robót obejmuje następujące prace: 1. Uzyskanie map do celów projektowych , 2. Pomiary sytuacyjne i wysokościowe; 3. Pomiary nośności nawierzchni oraz odwierty kontrolne; 4. Projekt wykonawczy: przedmiar robót; kosztorys inwestorski; ślepy kosztorys; przekroje poprzeczne co 100 mb, 5. Inwentaryzacja zieleni 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 7. Zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu. 8. Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu. 2) Zakres prac obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć Zamawiającemu w formie papierowej (4 egz.) oraz elektronicznej na płycie CD / DVD (1 egz.) 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienia udzieli zamawiającemu gwarancji . Wymagany okres gwarancji na usługi wynosi 24 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. UWAGA: Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności ( np. nadzór autorski nad realizacją inwestycji) w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 116950
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Łukasz Widalski
Email wykonawcy: biuroinzynierskie@op.pl
Adres pocztowy: ul. Borowej Góry 1/54
Kod pocztowy: 01-354
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 143849
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143849
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143849
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.