Usługa aktywizacji zawodowej dla 13 uczestników projektu Praca Owocem Aktywizacji
- Zamieszczono: 02.08.2017 r.
- Data składania ofert: 10.08.2017 r., godz. 13.45
- Data otwarcia ofert: 10.08.2017 r., godz. 14.00
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
z dnia 02.08.2017 r. – Usługi społeczne
Procedura o udzielenie zamówienia publicznego na usługę społeczną o wartości poniżej 750 000 euro, prowadzona jest w oparciu o przepisy art. 138o ust. 2 - 4 w związku art. 138h rozdział 6, dział III ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.:/Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póżn. zm./. Wartość wszystkich części zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w odniesieniu do zamówień na usługi społecznej i inne szczególne usługi tj.750 000 euro. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest Usługa aktywizacji zawodowej dla 13 uczestników projektu Praca Owocem Aktywizacji realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, oś priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Grójecki/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu, 05-600 Grójec,
ul. Laskowa 4A
tel./fax 048/664 28 30
e-mail: pcprgrojec@poczta.onet.pl
Adres internetowy (URL): www.bip.pcpr.grojec.pl
adres strony internetowej na której zamieszczone będzie ogłoszenie o zamówieniu oraz Warunkami Zamówienia na Usługi Społeczne: www.pcprgrojec.pl
NIP 7971777290; REGON 671959734
Godziny urzędowania Zamawiającego: od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 do 15:30.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest Usługa aktywizacji zawodowej dla 13 uczestników projektu Praca Owocem Aktywizacji realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, oś priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, która obejmuje następujące części zamówienia:
Część I zamówienia
Kurs obsługi koparko – ładowarki dla 1 osoby z niepełnosprawnościami, będącej uczestnikiem projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część II zamówienia
Kurs spawacza dla 1 osoby z niepełnosprawnościami, będącej uczestnikiem projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część III zamówienia
Kurs kucharski I stopnia dla 3 osób w tym 2 młodych przebywających w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą oraz 1 osoby z niepełnosprawnościami będących uczestnikami projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część IV zamówienia
Kurs opieki nad dziećmi i osobami niepełnosprawnymi dla 2 osób z niepełnosprawnościami, będącej uczestnikiem projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część V zamówienia
Kurs cukiernika dla 1 osoby z niepełnosprawnościami, będącej uczestnikiem projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część VI zamówienia
Kurs obsługi komputera dla 1 osoby z niepełnosprawnościami, będącej uczestnikiem projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część VII zamówienia
Kurs stylizacji paznokci dla 1 osoby z niepełnosprawnościami, będącej uczestnikiem projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część VIII zamówienia
Kurs księgowości komputerowej dla 1 osoby z niepełnosprawnościami, będącej uczestnikiem projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część IX zamówienia
Kurs trenera personalnego fitness dla 1 osoby z niepełnosprawnościami, będącej uczestnikiem projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Część X zamówienia
Kurs nurka ratownika dla 1 osoby młodej przebywającej w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą, będących uczestnikami projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
INFORMACJE DODATKOWE
1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV: 80.51.00.00-2 usługi szkolenia specjalistycznego; 80.50.00.00-9 usługi szkoleniowe; 80.53.00.00-8 usługi szkolenia zawodowego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości powtórzenia czynności zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
6. Szczegółowe warunki realizacji umowy zawiera załącznik nr 3 do SIWZ projekt umowy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp – brak podstaw do wykluczenia zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do WZUS;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1b dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 7, że wszystkie osoby które bezpośrednio będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, niezbędne do wykonania z należytą starannością przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływu na realizację niniejszego zamówienia.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy po uprzednim
do 15 września 2017 r.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Składanie ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu; 05-600 Grójec,
ul. Laskowa 4A, sekretariat, w terminie do dnia 10.08.2017 r. do godziny 13:45.
Otwarcie ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu; 05-600 Grójec,
ul. Laskowa 4A Sala Konferencyjna; w dniu 10.08.2017 r. godzina 14:00.
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteriami oceny ofert jest cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia tj.
1. Cena – 90%;
2. Doświadczenie Wykonawcy – ilość lat wykonywania usług bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia ukierunkowanych na tożsamą grupę docelową lub równoważną – 10%
OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
p. Ewa Grotek – Dyrektor PCPR w Grójcu,
p. Karolina Krzyżanowska
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
W przypadku postępowań prowadzonych w oparciu o art. 138o ust. 2-4 ustawy Pzp, Zamawiającego nie wiążą przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164z późn. zm./., z wyjątkiem reguł zawartych w ust 2 – 4 powyższego artykułu, a co za tym idzie Wykonawcy nie przysługuje możliwość skorzystania ze środków odwoławczych przewidzianych w dziale VI przywołanej ustawy.
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Grójcu
mgr Ewa Grotek
Wykonała: Renata Wiśniewska
dn.02.08.2017 r.