Praca Owocem Aktywizacji
- Zamieszczono: 29.03.2017 r.
- Data składania ofert: 06.04.2017 r., godz. 09.45
- Data otwarcia ofert: 06.04.2017 r., godz. 10.00
Grójec, 29.03.2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
z dnia 29.03.2017 r. – Usługi społeczne i inne szczególne usługi
Do udzielenia zamówienia zastosowanie mają przepisy dotyczące zamówień na usługi
społeczne i inne szczególne usługi, o których mowa w dziale III rozdział VI ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.
zm./. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w art. 138g ust. 1,
w związku z tym do udzielenia zamówienia mają zastosowanie przepisy art. 138 o ust. 2 - 4
w/w ustawy.
Wartość wszystkich etapów zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych w odniesieniu do zamówień na usługi społecznej i inne szczególne
usługi tj. 750 000 euro.
Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Mazowieckiego na lata 2014-2020.
I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:
Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej i zdrowotnej
uczestników projektu PRACA OWOCEM AKTYWIZACJI realizowanego przez
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu, współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego, oś priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego
i walka z ubóstwem, działanie 9.1 Aktywizacja społeczno - zawodowa osób wykluczonych
i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Powiat Grójecki/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu
ul. Laskowa 4A, 05-600 Grójec
NIP: 7971777290
REGON: 671959734
tel. 048/664 28 30
fax. 048/664 28 30
Godziny urzędowania Zamawiającego: od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 do 15:30.
e-mail: pcprgrojec@poczta.onet.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać
str. 1
Numer sprawy: PCPR.P.441.01.2017
bezpłatnie pod adresem: bip.pcpr.grojec.pl, www.pcprgrojec.pl
III. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej i zdrowotnej
uczestników projektu PRACA OWOCEM AKTYWIZACJI realizowanego przez Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu, współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Mazowieckiego, oś priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem,
działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie
wykluczeniu społecznemu, która obejmuje 5 wyodrębnionych etapów:
Etap nr 1 Nazwa usługi: Diagnoza indywidualnych potrzeb i potencjałów uczestników
projektu dla 11 osób niepełnosprawnych oraz dla 7 młodych osób przebywających w pieczy
zastępczej, opuszczających pieczę zastępczą lub przebywających w młodzieżowych ośrodkach
wychowawczych i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, będących uczestnikami
projektu PRACA OWOCEM AKTYWIZACJI wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy
Rodzinie w Grójcu;
Etap nr 2 Nazwa usługi: Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych dla 11 osób
niepełnosprawnych oraz dla 7 młodych osób przebywających w pieczy zastępczej, opuszczających
pieczę zastępczą lub przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych
i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, będących uczestnikami projektu PRACA
OWOCEM AKTYWIZACJI wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w
Grójcu;
Etap nr 3 Nazwa usługi: Tutoring prowadzony przez Coacha dla 11 osób niepełnosprawnych
oraz dla 7 młodych osób przebywających w pieczy zastępczej, opuszczających pieczę
zastępczą lub przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych
i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, będących uczestnikami projektu PRACA OWOCEM
AKTYWIZACJI wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Grójcu;
Etap nr 4 Nazwa usługi: Szkolenia pierwszej pomocy dla 11 osób niepełnosprawnych oraz
dla 7 młodych osób przebywających w pieczy zastępczej, opuszczających pieczę zastępczą
lub przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych
ośrodkach socjoterapii, będących uczestnikami projektu PRACA OWOCEM AKTYWIZACJI
wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu;
Etap nr 5 Nazwa usługi: Aktywizacja społeczno-zdrowotna (w tym wyjazdy na basen, nauka
tańca, nordic walking, zajęcia rehabilitacyjno-zdrowotne, kręgle) dla 11 osób niepełnosprawnych
oraz dla 7 młodych osób przebywających w pieczy zastępczej, opuszczających
pieczę zastępczą lub przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych
ośrodkach socjoterapii, będących uczestnikami projektu PRACA OWOCEM
AKTYWIZACJI wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
str. 2
Numer sprawy: PCPR.P.441.01.2017
Uczestnikami tej formy mogą być również osoby z otoczenia uczestników projektu wskazane
przez PCPR nie więcej niż 50% uczestników.
IV. INFORMACJE DODATKOWE:
1.Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV:
85.31.23.20-8 Usługi doradztwa;
80.57.00.00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego;
80.56.20.00-1 Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy;
85.31.25.00-4 Usługi rehabilitacyjne.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości powtórzenia czynności zamówienia,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
5. Zamawiający wymaga, żeby czynności określone w opisie zamówienia wykonywały
osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w oparciu o umowy o pracę,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy /Dz. U. z 2014 r. poz.
1502, z późn. zm./. Zamawiający nie określa wymiaru etatu osób zatrudnionych przez
Wykonawcę na umowę o pracę.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do WZUS – opis
przedmiotu zamówienia.
8. Szczegółowe warunki realizacji umowy zawiera załącznik nr 3 do WZUS – projekt
umowy.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Pełne brzmienie warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdział VII i VIII WZUS.
VI. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Etap 1: od dnia następnego po dniu podpisania umowy – 25 kwietnia 2017 r.
Etap 2: 19 – 25 czerwca 2017 r.
Etap 3: 01 maja – 30 listopada 2017 r.
Etap 4: 24 – 26 kwietnia 2017 r.
Etap 5: 01 maja – 30 listopada 2017 r.
str. 3
Numer sprawy: PCPR.P.441.01.2017
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Składanie ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu ul. Laskowa 4A, 05-600
Grójec sekretariat; budynek PCPR, w terminie do dnia 06.04.2017 r. do
godziny 09:45.
Otwarcie ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu ul. Laskowa 4A, Sala socjalna;
budynek PCPR w dniu 06.04.2017 r. godzina 10:00.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT:
Kryteriami oceny ofert jest cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia tj.
1. Cena – 70%;
2. Doświadczenie Wykonawcy wprowadzeniu szkoleń/ kursów – 30%
X. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
1. sprawy merytoryczne: p. Karolina KRZYŻANOWSKA
2. sprawy proceduralne: p. Renata WIŚNIEWSKA
XI. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ:
W przypadku postępowań prowadzonych w oparciu o art. 138o ustawy Pzp,
Zamawiającego nie wiążą przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2015
r., poz. 2164 z późn. zm./., z wyjątkiem reguł zawartych w ust 2 – 4 powyższego artykułu,
a co za tym idzie Wykonawcy nie przysługuje możliwość skorzystania ze środków
odwoławczych przewidzianych w dziale VI przywołanej ustawy.
ZATWIERDZAM
DYREKTOR
POWIATOWEGO CENTRYM POMOCY RODZINIE
W GRÓJCU
mgr Ewa GROTEK
…………………………………………
Wykonała: Renata Wiśniewska
str. 4
Numer sprawy: PCPR.P.441.01.2017
str. 5