ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2016 - 2017 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO
- Zamieszczono: 07.11.2016 r.
- Data składania ofert: 15.11.2016 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 15.11.2016 r., godz. 10.15
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2016 - 2017 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku, krajowy numer identyfikacyjny 67023088200000, ul. Odrzywołek , 05622 Belsk Duży, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 661 02 62, e-mail , faks 0-48 6646465.
Adres strony internetowej (URL): www.grojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak www.bipgrojec.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Inny sposób: odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830, osobiście, za pośrednictwem posłańca. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie
Adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku Odrzywołek 8a 05-622 Belsk Duży
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2016 - 2017 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO
Numer referencyjny: Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem przetargu są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości, załadunek materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału: Baza sprzętowo- transportowa w Odrzywołku. Zadanie nr 1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP- 1 Zadanie nr 2. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1 Zadanie nr 3. Nośnik pod pług odśnieżny średni Zadanie nr 4. Nośnik pod pług odśnieżny średni Zadanie nr 5. Nośnik pod pług odśnieżny średni Zadanie nr 6. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim ( pług Oferenta) Zadanie nr 7. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim ( pług Oferenta) Zadanie nr 8. Równiarka Zadanie nr 9. Równiarka Zadanie nr 10. Równiarka Zadanie nr 11. Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym Zadanie nr 12 . Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym • Baza sprzętowo-transportowa Oferenta - usługi AZ na terenie Gminy Warka i Gminy Chynów. Zadanie nr 13. Nośnik pod pługopiaskarkę typu P 3 M Zadanie nr 14. Nośnik z pługopiaskarką ( pługopiaskarka Oferenta ) Zadanie nr 15. Sprzęt załadunkowy - koparko-ładowarka Zadanie nr 16. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim ( pług Oferenta) Zadanie nr 17. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim ( pług Oferenta) Zadanie nr 18 . Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym Oferent dla zadania nr 13 oraz zadania nr 14 ( pługopiaskarki) musi zapewnić własną bazę ( przechowywanie materiałów: mieszanka piaskowo-solna) oraz sprzęt załadunkowy - zadanie nr 15. Zadania nr 13,14 i 15 są współzależne. Zamawiający wymaga złożenia wspólnej oferty na zadania 13,14 i 15. Oferty złożone na pojedyncze zadania (13,14,15) nie będą rozpatrywane. • Baza sprzętowo-transportowa Oferenta - usługi AZ na terenie Gminy Mogielnica i Gminy Nowe Miasto. Zadanie nr 19. Nośnik pod pługopiaskarkę typu typ PP-1 Zadanie nr 20. Nośnik pod pługopiaskarkę typu typ PP-1 Zadanie nr 21. Sprzęt załadunkowy - koparko-ładowarka Zadanie nr 22. Nośnik pod pług odśnieżny średni Zadanie nr 23. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim ( pług Oferenta) Zadanie nr 24 . Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym Oferent dla zadania nr 19 oraz zadania nr 20 ( pługopiaskarki) musi zapewnić własną bazę ( przechowywanie materiałów: mieszanka piaskowo-solna) oraz sprzęt załadunkowy - zadanie nr 21. Zadania nr 19,20 i 21 są współzależne. Zamawiający wymaga złożenia wspólnej oferty na zadania 19,20 i 21. Oferty złożone na pojedyncze zadania (19,20,21 ) nie będą rozpatrywane. Wymagania dla nośników do piaskarek : - samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton o długości skrzyni minimum 5,70 m ( np.marki KAMAZ; JELCZ; MAN; SCANIA ) Wymagania dla nośników do pługów : - samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton (np. marki KAMAZ; JELCZ; MAN; SCANIA ) Powiatowy Zarząd Dróg powierza sprzęt (pługi, piaskarki,) nieodpłatnie. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania ( pług, piaskarkę) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt. Dla Zadania nr 6,7,16,17,23 - Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług. Dla Zadania Nr 11,12,18,24 - Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym ( koparki przeznaczone do prowadzenia usług w zakresie odśnieżania) Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług Dla Zadania Nr 14 - Nośnik z pługopiaskarką - Wykonawca zapewnia własną pługopiaskarkę do prowadzenia usług. W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługopiaskarki, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu, koszty paliwa do piaskarek i koszt łączności. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z usługą, stanowiącą niniejszy przedmiot zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Do odśnieżania oraz usuwania śliskości zimowej mogą być stosowane przez wykonawcę wyłącznie pojazdy i maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych. Szczegółowy sposób wykonywania usług określają: wykazy dróg, SST D-10.10.01.c.
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem „Wykaz sprzętu”. Wykonawca wykaże, że dysponuje urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: dysponuje sprzętem do wykonywania usług nośnikami do piaskarek lub pługów (samochodami ciężarowymi) lub koparko-ładowarkami o pojemności łyżki min. 1 m3
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy” (wzór zał. nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie
Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
Czas przystąpienia do odśnieżania/usuwania śliskości drogowej 40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy: 1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 3. zawieszenia wykonywania usługi przez Zamawiającego, 4. zmiany w sposobie dokonywania płatności, 5. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne, 6. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp., 7. rezygnacji przez Zamawiającego z części usługi, 8. zmiany przepisów prawa, 9. braku możliwości kontynuacji usługi z winy Zamawiającego. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawcy/ów za pisemną zgodą Zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy. Wraz z niniejszą propozycją, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę-projekt umowy z podwykonawcą-
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe
Grójec, dnia 17-11-2016.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu
z siedzibą w Odrzywołku
Odrzywołek 8a 05-622 Belsk Duży
REGON 670230882 NIP 797-15-94-980
TEL. (048 )664-64-66, FAX (048) 664-64-65
PZD.2.272.14.2016
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2016 / 2017 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO”
Termin płatności: w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury VAT wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych /zgodnie ze z zaakceptowanym wzorem umowy/
Do upływu terminu składania ofert złożono 8 ofert:
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Usługowe PROFIL Teresa Głębocka
05-600 Grójec; ul. Drogowców 5 /11
Zadanie nr 8-10 Równiarka szt. 1 Cena: 150,00 zł / h netto; 162,00 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Oferta nr 2 .
Transport Towarowy Grzegorz Omen
05-640 Mogielnica; ul. Kasztanowa 12
Zadanie nr 22. Nośnik pod pług odśnieżny średni
Samochód marki KAMAZ
Cena 9,98 zł / km netto 10,78 zł/ km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz
Oferta Nr 3.
P.H.U. Petryka Krzysztof Petryka
05-600 Grójec; Lisówek 12
Zadanie nr 1 - 2 Nośnik pod pługopiaskarkę typ PP- 1
Samochód marki SCANIA szt.1 ,
CENA: 7,00 zł/km netto; 7,56 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz.
Zadanie nr 3 – 5 Nośnik pod pług odśnieżny średni
Samochód marki SCANIA szt.1 ; MERCEDES szt.1
CENA: 7,00 zł/km netto; 7,56 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz.
Zadanie nr 11- 12 Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta) szt. 1
CENA: 110,00 zł/h netto; 118,80 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Oferta Nr 4.
NES-TRANS JACEK NESKA
05-622 Belsk Duży; Rębowola 59
Zadania nr 19 - 20 Nośnik pod pługopiaskarkę typ PP- 1
Samochód marki MAN szt.2 ,
CENA: 11,60 zł/km netto; 12,52 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Zadanie nr 21. Sprzęt załadunkowy (koparko-ładowarka)
CENA: 118,00 zł/h netto; 127,44 zł/ h brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Zadanie nr 22. Nośnik pod pług odśnieżny średni
Samochód marki VOLVO szt.1
CENA: 9,50 zł/km netto; 10,26 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Zadanie nr 23. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim (pług Oferenta)
Samochód marki STAR szt.1
CENA: 12,50 zł/km netto; 13,50 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Zadanie nr 24 Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta)
CENA: 125,00 zł/h netto; 135,00 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Oferta Nr 5.
P.H.U. MONA Monika Józwiak
05-622 Belsk Duży; Aleksandrówka 28
Zadania nr 1 - 2 Nośnik pod pługopiaskarkę typ PP- 1
Samochód marki MAN szt.2 ,
CENA: 5,80 zł/km netto; 6,26 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Zadania nr 3 – 5 Nośnik pod pług odśnieżny średni
Samochód marki VOLVO szt. szt.1
CENA: 6,70 zł/km netto; 7,23 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Zadania nr 6 – 7 Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta)
Samochód marki VOLVO szt.1 ,
CENA: 10,80 zł/km netto; 11,66 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Zadania nr 11- 12 Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta) szt. 1
CENA: 108,00 zł/h netto; 116,64 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Oferta nr 6.
P.H.U. JAREX Jarosław Dąbrowski 05-600 Grójec; Zalesie 16
Zadania nr 6 – 7 Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta)
Samochód marki VOLVO szt.1 ,
CENA: 9,99 zł/km netto; 10,78 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Zadanie nr 8-10 Równiarka szt. 1 Cena: 160,00 zł / h netto; 172,80 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz. do 1 godz.
Oferta nr 7
Firma Handlowo-Usługowa KA-MIL
Tadeusz Milewski 05-660 Warka; Kalina 2
Zadanie nr 13 Nośnik pod pługopiaskarkę typ P – 3M
Samochód marki SCANIA szt.1,
CENA: 11,00 zł/km netto; 11,88 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz.
Zadanie nr 14 Nośnik z pługopiaskarką ( pługopiaskarka Oferenta)
Samochód marki MERCEDES szt. szt.1
CENA: 11,00 zł/km netto; 11,88 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz.
Zadanie nr 15. Sprzęt załadunkowy ( koparko-ładowarka)
CENA: 120,00 zł/h netto; 129,60 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz.
Zadanie nr 16-17. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta)
Samochód marki MAN szt.2
CENA: 11,00 zł/km netto; 11,88 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz.
Zadanie nr 18. Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta)
CENA: 120,00 zł/h netto; 129,60 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 0,5 godz.
Oferta nr 8
FIRMA WIELOBRANŻOWA DE-SO
Stanisław Sowiński Dębnowola 71 05-600 Warka
Zadanie nr 13 Nośnik pod pługopiaskarkę typ P – 3M
Samochód marki MERCEDES szt.1,
CENA: 13,00 zł/km netto; 14,04 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 1 godz.
Zadanie nr 14 Nośnik z pługopiaskarką ( pługopiaskarka Oferenta)
Samochód marki MAN. szt.1
CENA: 13,00 zł/km netto; 14,04 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 1 godz.
Zadanie nr 15. Sprzęt załadunkowy ( koparko-ładowarka)
CENA: 140,00 zł/h netto; 151,20 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 1 godz.
Zadanie nr 16-17. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta)
Samochód marki MAN. szt.1
CENA: 12,50 zł/km netto; 13,50 zł/km brutto
Czas podstawienia sprzętu 1 godz.
Zadanie nr 18. Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta)
CENA: 150,00 zł/h netto; 162,00 zł/h brutto
Czas podstawienia sprzętu 1 godz.