ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE
7 263 000 PLN, Z ROCZNYM OKRESEM KARENCJI.
- Zamieszczono: 30.09.2004 r.
- Data składania ofert: 23.11.2004 r., godz. 13.45
- Data otwarcia ofert: 23.11.2004 r., godz. 14.00
tel. (0- prefix - 48) 664 37 51, fax. 670 44 24
REGON 670222820
______________________________________________________________________
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości powyżej 60 000 EURO, NA:
ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 7 263 000 PLN, Z ROCZNYM OKRESEM KARENCJI.
Opis/ przedmiot zamówienia
Niezbędne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Kredyt postawiony do dyspozycji Starostwa w dniu podpisania umowy.
2. Termin wykorzystania kredytu do 15 grudnia 2004 r.
3. Kredyt i odsetki spłacane w okresach kwartalnych w latach 2006-2010 wg harmonogramu określonego we wzorze umowy kredytowej załączonej do siwz.
4. Brak prowizji za niewykorzystany kredyt.
5. Brak prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.
6. Brak prowizji za spłatę po terminie.
7. Spłata kapitału i odsetek finansowania z dochodów budżetu Starostwa.
8. Źródłem spłaty kredytu wraz z odsetkami będą środki budżetowe - dochody własne starostwa
9. Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi w terminie 5lat tj. w latach 2006-2010, rok 2005 będzie rokiem karencji w spłacie kredytu.
10. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco, ustanowienie hipoteki na majątku.
Termin realizacji zadania: do dnia 29.12.2010 r.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
Kryteria oceny ofert są następujące:
wysokość oprocentowania - 80 %
prowizja od udzielonego kredytu - 20%
Termin związania ofertą: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 32 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 23.11.2004 r.
Cena formularza: 15 zł.
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 2 do 23.11.2004 r. do godz. 13.45
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 23.11.2004 r. o godz.14.00 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Józef Zawiślak, tel nr 048/670 44 26.
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności na podstawie przepisów prawa bankowego.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą,
2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Status prawny – wymagane dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zdolność ekonomiczna i finansowa – wymagane dokumenty:
- sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2003;.
Zdolność techniczna – wymagane dokumenty:
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Termin związania ofertą: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.