Rozstrzygnięcie zamówienia: Zakup samochodu osobowego 9 miejscowego typu VAN z windą z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 15.03.2016 r.
ul. Piłsudskiego 59
05-600 Grójec
tel: 48/665 11 10
fax: 48/665 11 47
OR.272.1.2016
Do: uczestnicy postępowania
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Starostwo Powiatowe w Grójcu działając w oparciu o art. 92 ust Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) zawiadamia o unieważnieniu postępowania pn. Zakup samochodu osobowego 9 miejscowego typu VAN z windą z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych. Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych - postępowanie
o udzielenie zamówienia, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający omyłkowo w formularzu ofertowym wpisał 60 dniowy termin wykonania zamówienia, jednocześnie w SIWZ i we wzorze umowy określony był 90 dniowy termin wykonania zamówienia.
Zważywszy powyższe należy stwierdzić, iż unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.