Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Zamieszczono: 03.12.2015 r.
- Data składania ofert: 11.12.2015 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 11.12.2015 r., godz. 12.15
Numer ogłoszenia: 178463 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bipgrojec.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grójcu , ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6651100, faks 048 6704414.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie na rzecz Zamawiającego (dot. Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec Filii Starostwa Powiatowego w Grójcu - Wydział Komunikacji i Transportu ul. Warszawska 45, 05-660 Warka) usług pocztowych polegających na przyjmowaniu przez Wykonawcę nadawanych przesyłek pocztowych o wadze do 50g i powyżej 50g oraz paczek pocztowych przemieszczaniu i doręczeniu ich do adresata na obszarze całego kraju oraz za granicami RP, dokonywanie zwrotów do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych do adresata w szczególności zgodnie z następującymi przepisami: a) ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego, c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. 2. Przez przesyłki pocztowe i paczki, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki listowe zwykłe nierejestrowane o gabarycie A i B*, b) przesyłki listowe zwykłe nierejestrowane priorytetowe, o gabarycie A i B*, c) przesyłki listowe polecone rejestrowane o gabarycie A i B*, d) przesyłki listowe polecone rejestrowane priorytetowe o gabarycie A i B*, e) przesyłki listowe polecone rejestrowane ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) o gabarycie A i B*, f) przesyłki listowe polecone rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) o gabarycie A i B*, g) przesyłki listowe rejestrowane z zadekretowaną wartością o gabarycie A i B*, h) paczki pocztowe rejestrowane zwykłe, i) paczki pocztowe rejestrowane priorytetowe, j) paczki pocztowe rejestrowane z zadekretowana wartością, k) paczki pocztowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru. *Wymiary przesyłki listowej: - Gabaryt A Minimalnie - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm; Maksymalnie- przesyłka nie może przekroczyć wymiar szerokość 230mm, długość 325mm i wysokość(grubość) 20mm. - Gabaryt B Minimalnie - przesyłka której wymiary przekraczają: szerokość 230mm, długość 325mm i wysokość(grubość) 20mm: Maksymalnie - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) -900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. Wymiary ww. przyjmuje się z tolerancją do 2mm..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają wpis do rejestru operatorów pocztowych wymagany przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadająca swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości min. 170 000, 00 tys. zł, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tej usługi należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują dwoma oddziałami/filiami/delegaturami/przedstawicielstwami w miejscowościach Grójec oraz Warka (Powiat Grójecki), zlokalizowanymi nie dalej niż 1 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego w Grójcu ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec oraz Warce ul. Warszawska 45, 05-660 Warka czynnymi od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, którego pracownicy Wykonawcy będą upoważnieni do przyjmowania przesyłek i paczek stanowiących przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 70 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
•wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
•opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ) 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie w którym Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje dwoma oddziałami/filiami/delegaturami/przedstawicielstwami w miejscowościach Grójec oraz Warka (Powiat Grójecki), zlokalizowanymi nie dalej niż 1 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego w Grójcu ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec oraz Warce ul. Warszawska 45, 05-660 Warka czynnymi od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, którego pracownicy Wykonawcy będą upoważnieni do przyjmowania przesyłek i paczek stanowiących przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Oferowana możliwość śledzenia w Internecie rejestrowanych przesyłek krajowych - 8
3 - Oferowana możliwość śledzenia w Internecie rejestrowanych przesyłek zagranicznych - 1
4 - Oferowana możliwość śledzenia w Internecie paczek - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania umowy i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji: a) wystąpienie nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), b) wystąpienie siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, Polska Punkt informacyjny /parter/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie