ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2014 - 2014 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO. Numer ogłoszenia: 341630 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
- Zamieszczono: 15.10.2014 r.
- Data składania ofert: 23.10.2014 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 23.10.2014 r., godz. 10.15
Numer ogłoszenia: 341630 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu , Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6646466, faks 0-48 6646465.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2014 - 2014 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO.II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2014- 2015 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO. Przedmiotem przetargu są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości, załadunek materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału: Baza sprzętowo- transportowa w Odrzywołku. Zadanie nr 1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP- 1 Zadanie nr 2. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1 Zadanie nr 3. Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny średni Zadanie nr 4. Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny średni Zadanie nr 5. Nośnik z pługiem odśnieżnym ciężkim ( pług Oferenta) Zadanie nr 6. Równiarka Zadanie nr 7. Równiarka Zadanie nr 8 . Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym Baza sprzętowo-transportowa Oferenta - usługi AZ na terenie Gminy Warka i Gminy Chynów. Zadanie nr 9. Nośnik pod pługopiaskarkę typu P 3 M Zadanie nr 10. Nośnik z pługopiaskarką ( pługopiaskarka Oferenta ) Zadanie nr 11. Nośnik z pługiem odśnieżnym jednostronnym średnim( pług Oferenta) Zadanie nr 12. Nośnik z pługiem odśnieżnym jednostronnym średnim ( pług Oferenta) Zadanie nr 13. Nośnik z pługiem odśnieżnym ciężkim ( pług Oferenta) Zadanie nr 14. Sprzęt załadunkowy - koparko-ładowarka Zadanie nr 15 . Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym Oferent dla zadania nr 9 oraz zadania nr 10 ( pługopiaskarki) musi zapewnić własną bazę ( przechowywanie materiałów: mieszanka piaskowo-solna) oraz sprzęt załadunkowy - zadanie nr 14 Baza sprzętowo-transportowa Oferenta - usługi AZ na terenie Gminy Mogielnica i Gminy Nowe Miasto. Zadanie nr 16. Nośnik pod pługopiaskarkę typu typ PP-1 Zadanie nr 17. Nośnik pod pługopiaskarkę typu typ PP-1 Zadanie nr 18. Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny Zadanie nr 19. Sprzęt załadunkowy - koparko-ładowarka Zadanie nr 20 . Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym Oferent zadania nr 16 oraz zadania nr 17 ( pługopiaskarki) musi zapewnić własną bazę ( przechowywanie materiałów: mieszanka piaskowo-solna) oraz sprzęt załadunkowy - zadanie nr 19 . Powiatowy Zarząd Dróg powierza sprzęt (pługi, piaskarki,) nieodpłatnie. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania ( pług, piaskarkę) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i drobnych napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt. W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługopiaskarki, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty drobnych napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu, koszty paliwa do piaskarek i koszt łączności.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku zostanie uznane udokumentowanie, że prowadzenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg mieści się w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: Wymagania dla nośników do piaskarek samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MAN; SCANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton o długości skrzyni minimum 5,70 m ;Wymagania dla nośników do pługów : - samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MAN; SCANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton oraz inne : sprzęt załadunkowy; równiarki; koparki. Dla Zadania nr 5 - Wykonawca zapewnia własny pług ciężki do prowadzenia usług. Dla Zadania Nr 8; 15; 20 - Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym ( koparki przeznaczone do prowadzenia usług w zakresie odśnieżania) Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług Dla Zadania Nr 10 - Nośnik z pługopiaskarką - Wykonawca zapewnia własną pługopiaskarkę do prowadzenia usług. Dla Zadania nr 11 i zadanie nr 12 - Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim - Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług Dla Zadania nr 13 - Nośnik z pługiem odśnieżnym ciężkim - Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług Oferent dla zadania nr 9 oraz zadania nr 10 ( pługopiaskarki) musi zapewnić własną bazę do przechowywania materiałów (mieszanka piaskowo-solna; piasek) oraz sprzęt załadunkowy - zadanie nr 14 Oferent zadania nr 16 oraz zadania nr 17 ( pługopiaskarki) musi zapewnić własną bazę do przechowywania materiałów (mieszanka piaskowo-solna; piasek) oraz sprzęt załadunkowy - zadanie nr 19 . W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz sprzętu do wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wykaz sprzętu do realizacji zadania według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy: a) termin realizacji robót ulega przedłużeniu w przypadku trwania zimowych warunków pogodowych, b) inne zmiany: - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podstawowego personelu wykonawcy i zamawiającego za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, c)inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek wykonawcy i zamawiającego, d) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja umowy, obniżenie kosztów oraz zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, e) zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Dostępna w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg Al. Niepodległości 22 05-600 Grójec (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec, Sekretariat pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie