Grójec: Zakup i dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych i pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Grójcu oraz w Warce w ramach projektu. nr: POKL.09.02.00-14-027/13
- Zamieszczono: 22.05.2014 r.
- Data składania ofert: 30.05.2014 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 30.05.2014 r., godz. 12.15
Numer ogłoszenia: 173558 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grójcu , ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6651100, faks 048 6704414.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych i pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Grójcu oraz w Warce w ramach projektu. nr: POKL.09.02.00-14-027/13 pt. Wybieram lepszą przyszłość..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych i pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Grójcu oraz w Warce. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7, 31.00.00.00-6, 39.22.10.00-7, 39.71.12.00-1, 39.71.13.62-4, 39.41.11.10-7, 39.15.12.00-7, 39.71.12.10-4, 42.21.40.00-9, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu SIWZ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu SIWZ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu SIWZ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu SIWZ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu SIWZ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grójcu ul. Piłsudskiego 59, pok. nr 30 05 - 600 Grójec..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grójcu ul. Piłsudskiego 59 05 - 600 Grójec - Punkt Informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI TECHNICZNEJ REALIZUJĄCEJ ZAJĘCIA PRAKTYCZNE W ZSP GRÓJEC.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI TECHNICZNEJ REALIZUJĄCEJ ZAJĘCIA PRAKTYCZNE W ZSP GRÓJEC.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA WARSZTATU GASTRONOMICZNEGO W ZSP WARKA.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA WARSZTATU GASTRONOMICZNEGO W ZSP WARKA.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 42.21.40.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI W RAMACH ZAJĘĆ PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU - LOGISTYK, HOTELARSTWO W ZSP WARCE.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI W RAMACH ZAJĘĆ PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU - LOGISTYK, HOTELARSTWO W ZSP WARCE.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.