Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej i zdrowotnej uczestników projektu Praca Owocem Aktywizacji realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu
- Zamieszczono: 21.02.2013 r.
- Data składania ofert: 28.02.2013 r., godz. 15.30
- Data otwarcia ofert: 28.02.2013 r., godz. 15.30
Numer ogłoszenia: 74550 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Laskowa 4A, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 664 28 30, faks 48 664 28 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej i zdrowotnej uczestników projektu Praca Owocem Aktywizacji realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddział. 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej i zdrowotnej uczestników projektu Praca Owocem Aktywizacji realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Zamówienie obejmuje realizację sześciu wyodrębnionych Etapów: ETAP nr 1 1) Nazwa usługi: Wsparcie grupowe i indywidualne Warsztaty Wizerunku (fryzjer, kosmetyczka, wizażysta, stylista, stomatolog) oraz wsparcie rozwojowe (zajęcia indywidualne - metodą coactiv coaching) dla 25 wychowanków rodzin zastępczych i 35 osób niepełnosprawnych będących uczestnikami projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu. 2) Termin realizacji Etapu nr 1: 15 maja - 15 grudnia 2013 roku. ETAP nr 2 1) Nazwa usługi wyjazd aktywizacyjno-szkoleniowy, szkolenie Trening Rozwiązywania Konfliktów i Komunikacji oraz szkolenie Pierwszej pomocy z certyfikatem międzynarodowym realizowane w trybie WYJAZDOWYM dla 25 wychowanków rodzin zastępczych w wieku od 15 do 25 lat będących uczestnikami projektu Praca Owocem Aktywizacji, wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu. 2) Termin realizacji Etapu nr 2: 03 lipca - 14 lipca 2013 ETAP nr 3 1) Nazwa usługi Szkolenie podnoszące kwalifikacje zawodowe - kurs ratownictwa podwodnego dla 6 wychowanków rodzin zastępczych oraz Szkolenie podnoszące kwalifikacje zawodowe -kurs nurkowania profesjonalnego do stopnia Divemastera dla 2 wychowanków rodzin zastępczych wszyscy będących uczestnikami projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu realizowane w trybie WYJAZDOWYM. 2) Termin realizacji Etapu nr 3: 28 października - 20 listopada 2013 roku. ETAP nr 4 1) Nazwa usługi: Wyjazdowe warsztaty psychologiczne połączone z zabiegami rehabilitacyjnymi dla niepełnosprawnych (warsztaty, zakwaterowanie, wyżywienie i zabiegi) dla 35 osób niepełnosprawnych będących uczestnikami projektu Praca Owocem Aktywizacji wraz z 6 opiekunami wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu. 2) Termin realizacji Etapu nr 4: 09 września - 20 września 2013 roku. ETAP nr 5 1) Nazwa usługi: Wyjazd aktywizacyjno - szkoleniowy oraz szkolenie Pierwszej pomocy z certyfikatem międzynarodowym realizowane w trybie WYJAZDOWYM dla 35 osób niepełnosprawnych będących uczestnikami projektu Praca Owocem Aktywizacji wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu. 2) Termin realizacji Etapu nr 5: 11 maja - 22 maja 2013 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.56.20.00-1, 63.51.10.00-4, 80.41.40.00-9, 85.12.12.70-6, 85.31.25.00-4, 55.27.00.00-3, 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zobowiązany jest wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającej na zorganizowaniu Warsztatów Wizerunku, co najmniej jedną usługę w zakresie Wsparcia rozwojowego, co najmniej jedną usługę w zakresie Treningów Rozwiązywania Konfliktów i Komunikacji, co najmniej jedną usługę w zakresie nurkowych szkoleń w stopniu zaawansowanym, co najmniej jedną usługę w zakresie warsztatów psychologicznych połączonych z zabiegami rehabilitacyjnymi, co najmniejjedną usługę polegającą na zorganizowaniu szkoleń pierwszej pomocy oraz co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu wyjazdu aktywizacyjno-szkoleniowego dla min. 25 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zobowiązani są złożyć wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: a) Instruktor Pierwszej Pomocy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: i) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu udzielenia pierwszej pomocy, ii) uprawnienia do przeprowadzania kursów z zakresu pierwszej pomocy i wydawania certyfikatów międzynarodowych b) Psycholog - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: i) wykształcenie wyższe psychologiczne ii) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu doradztwa i wsparcia rozwojowego c) Coach - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: i) wykształcenie wyższe ii) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu doradztwa i wsparcia rozwojowego d) Instruktor nurkowania - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: i) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu nurkowania zaawansowanego, ii) uprawnienia do przeprowadzania kursów nurkowych w stopniach określonych w SIWZ i wydawania certyfikatów międzynarodowych e) Stomatolog - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: i) wykształcenie wyższe medyczne f) Fryzjer Stylista oraz Kosmetyczka - niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: i) wykształcenie lub tytuł zawodowy we wskazanej specjalizacji W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz informacjami o w/w osobach zawierającymi dane potwierdzające stawiane warunki wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te potwierdzają swoje uczestnictwo w realizacji zamówienia (np. oświadczenia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000,00 zł. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego dokumentu wraz z potwierdzeniem zapłaty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 3) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Laskowa 4a 05-600 Grójec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 15:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Laskowa 4a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt: Praca Owocem Aktywizacji współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddział. 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak