ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2012 / 2013 ORAZ SEZONIE 2013/2014 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO
- Zamieszczono: 12.10.2012 r.
- Data składania ofert: 19.10.2012 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 19.10.2012 r., godz. 10.15
Numer ogłoszenia: 395882 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu , Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6646466, faks 0-48 6646465. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2012 / 2013 ORAZ SEZONIE 2013/2014 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2012 / 2013 ORAZ SEZONIE 2013/2014 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO. Przedmiotem przetargu są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości, załadunek materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału: Baza sprzętowo- transportowa w Odrzywołku. Zadanie nr 1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP- 1 Zadanie nr 2. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1 Zadanie nr 3. Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny Zadanie nr 4. Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny Zadanie nr 5. Nośnik pod pług odśnieżny ciężki ( pług Oferenta) Zadanie nr 6. Równiarka Zadanie nr 7. Równiarka Zadanie nr 8 . Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym ( pług Oferenta) Zadanie nr 9 . Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym ( pług Oferenta) Baza sprzętowo-transportowa Oferenta ( usługi AZ na terenie Gminy Warka i Gminy Chynów). Zadanie nr 10. Nośnik pod pługopiaskarkę typu P 3 M Zadanie nr 11. Nośnik pod pługopiaskarkę ( pługopiaskarka Oferenta ) Zadanie nr 12. Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny( pług Oferenta) Zadanie nr 13. Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny( pług Oferenta) Zadanie nr 14. Nośnik pod pług odśnieżny ciężki ( pług Oferenta) Zadanie nr 15. Sprzęt załadunkowy ( koparko-ładowarka) Baza sprzętowo-transportowa Oferenta ( usługi AZ na terenie Gminy Mogielnica i Gminy Nowe Miasto. Zadanie nr 16. Nośnik pod pługopiaskarkę typu typ PP-1 Zadanie nr 17. Nośnik pod pługopiaskarkę typu typ PP-1 Zadanie nr 18. Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny Zadanie nr 19. Sprzęt załadunkowy ( koparko-ładowarka) Powiatowy Zarząd Dróg powierza sprzęt (pługi, piaskarki,) nieodpłatnie. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania ( pług, piaskarkę) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty drobnych napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu, koszty paliwa do piaskarek zapewnienie stałej łączności telefonicznej z dyżurnymi Zamawiającego przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych; prowadzenie kart przebiegu pracy sprzętu, transportu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku zostanie uznane udokumentowanie, że prowadzenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg mieści się w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MANN; SKANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton o długości skrzyni minimum 5,70 m ; sprzęt załadunkowy; równiarki . Dla Zadania nr 5 - Nośnik pod pług odśnieżny ciężki Wykonawca zapewnia własny pług ciężki do prowadzenia usług. Dla Zadania Nr 8 - Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług. Dla Zadania Nr 9 - Koparko-ładowarka z pługiem odśnieżnym Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług. Dla Zadania Nr 11 - Nośnik pod pługopiaskarkę Wykonawca zapewnia własną pługopiaskarkę do prowadzenia usług. Dla Zadania nr 12 - Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług. Dla Zadania nr 13 - Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług. Dla Zadania nr 14 - Nośnik pod pług odśnieżny ciężki Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług. Oferent dla zadania nr 10 oraz zadania nr 11 ( pługopiaskarki) na terenie Gminy Warka i Gminy Chynów musi zapewnić własną bazę ( przechowywanie materiałów: mieszanka piaskowo-solna) oraz sprzęt załadunkowy - zadanie nr 15 Oferent zadania nr 16 oraz zadania nr 17 ( pługopiaskarki) na terenie Gminy Mogielnica i Gminy Nowe Miasto musi zapewnić własną bazę ( przechowywanie materiałów: mieszanka piaskowo-solna) oraz sprzęt załadunkowy - zadanie nr 19 .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 3. zawieszenia wykonywania usługi przez Zamawiającego, 4. zmiany w sposobie dokonywania płatności, 5. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne, 6. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp., 7. uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), 8. rezygnacji przez Zamawiającego z części usługi, 9. zmiany przepisów prawa, 10. braku możliwości kontynuacji usługi z winy Zamawiającego. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawcy/ów za pisemną zgodą Zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy. Wraz z niniejszą propozycją, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę/projekt umowy z podwykonawcą/podwykonawcami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22 05-600 Grójec (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 10,00 zł brutto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec, Sekretariat pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załączniki do przetargu dostępne w zakładce SIWZ - 2012