Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zabytkowego parku w Warce-Winiarach
- Zamieszczono: 16.05.2012 r.
- Data składania ofert: 24.05.2012 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 24.05.2012 r., godz. 12.15
www.bipgrojec.pl
________________________________________
Grójec: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zabytkowego parku w Warce-Winiarach zgodnie z przygotowaną koncepcją rewitalizacji, Warka, ul. Pułaskiego 24.
Numer ogłoszenia: 108559 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grójcu , ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6651100, faks 048 6704414.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zabytkowego parku w Warce-Winiarach zgodnie z przygotowaną koncepcją rewitalizacji, Warka, ul. Pułaskiego 24..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja zabytkowego parku w Warce-Winiarach zgodnie z przygotowaną koncepcją rewitalizacji, Warka, ul. Pułaskiego 24. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawowym założeniem projektu jest przywrócenie zabytkowej formy parku, odsłonięcie dawnych wnętrz parkowych, otwarcie widoków ze skarpy, odsłonięcie i wyeksponowanie zachowanych elementów przestrzennych parku tworzonych przez stary drzewostan: alei, grup drzew, kręgu kasztanowców, szpaleru grabowego, odsłonięcie wnętrza parkowego za pomnikiem Kazimierza Pułaskiego przez usuniecie rosnących w jego tle jałowców (ekspozycja pomnika na tle otwartej przestrzeni parku była intencją jego autora według zachowanej dokumentacji z lat siedemdziesiątych), oczyszczenie wnętrz parkowych z przypadkowych nasadzeń drzew iglastych, krzewów, a także rabat z róż nietworzących żadnej kompozycji. Przedmiotem projektu jest także ogrodzenie parku, wykonanie bram wjazdowych, poprawa nawierzchni alei spacerowych i wykonanie nowych nawierzchni spacerowych i dróg dojazdowych zgodnie z wyżej wymienioną koncepcją, wykonanie ścieżki edukacyjno-przyrodniczej zgodnie z opracowaniem ornitologicznym - Ekspertyza ornitologiczna terenu parku przy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, autorstwa Mieczysława Kurowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w II Części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.24.00.00-2, 71.32.00.00-2, 74.22.22.00-3, 74.23.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 000, 00 zł (dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę związaną z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego terenu parku o powierzchni min. 10,00 ha. o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują przynajmniej: -jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej (doświadczenie wykonanie projektu zagospodarowania parku o pow. min. 10,00 ha) - jedną osobą posiadającą uprawnienia architekta krajobrazu - wykształcenie wyższe - kierunkowe (Jeden rok doświadczenia zawodowego tj. pełne lata od uzyskania uprawnień) - jedną osobą posiadającą uprawnienia projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (Jeden rok doświadczenia zawodowego tj. pełne lata od uzyskania uprawnień) - jedną osobą posiadającą uprawnienia projektanta branży elektrycznej do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (Jeden rok doświadczenia zawodowego tj. pełne lata od uzyskania uprawnień) - jedną osobą posiadającą uprawnienia projektanta branży sanitarnej do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (Jeden rok doświadczenia zawodowego tj. pełne lata od uzyskania uprawnień) - jedną osobą posiadającą uprawnienia projektanta branży teletechnicznej do projektowania w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych (Jeden rok doświadczenia zawodowego tj. pełne lata od uzyskania uprawnień) -jedną osobą posiadającą uprawnienia projektanta branży drogowej tj. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej (Jeden rok doświadczenia zawodowego tj. pełne lata od uzyskania uprawnień)
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i może spowodować zmianę wynagrodzenia wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę projektanta, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac projektowych i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac projektowych. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu wykonania prac projektowych i spowoduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku a) konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i może spowodować zmianę wynagrodzenia wykonawcy. 6) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli w trakcie wykonywania usługi okaże się, że pewne czynności wymagają dłuższego nieprzewidywalnego wcześniej czasu, niezbędnego do ukończenia usługi. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zadania - stosownie do możliwości zrealizowania zadania. Wykonawca w takiej sytuacji będzie musiał przedstawić Zamawiającemu wyjaśnienia na piśmie, uzyskać jego akceptację. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia. Spowoduje zmianę terminu wykonania prac. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bipgrojec.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, Polska, Punkt informacyjny /parter/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do przetargu w zakładce SIWZ - 2012