Opracowanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji ewidencji gruntów dla części obrębów: Nowy Miedzechów gmina Jasieniec.
- Zamieszczono: 13.08.2004 r.
- Data składania ofert: 30.08.2004 r., godz. 09.00
- Data otwarcia ofert: 30.08.2004 r., godz. 09.15
REGON 670222820
______________________________________________________________________
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Opracowanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji ewidencji gruntów dla części obrębów: Nowy Miedzechów gmina Jasieniec.
Termin realizacji zadania: I etap do dnia 30.11.2004 r., II etap: do dnia 31.01.2005 r.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości: 300 zł (słownie: trzysta złotych)
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 53 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 27.08.2004 r.
Cena formularza: 15 zł.
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 2 do30.08.2004 r do godz. 9.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 30.08.2004 r. o godz.9.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Anna Wyszyńska , tel nr 048/670 44 07, fax 6704424
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu prawidłowej realizacji zadania, tj. należy przedstawić wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności,
6) Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
-wykształcenie wyższe lub średnie techniczne geodezyjne
-posiadają wymagane uprawnienia,
*zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.)
*z Zarządzeniem Ministra Rolnictwa Nr 127 z dnia 14.06.1956 r. w sprawie zasad i metod technicznego wykonywania klasyfikacji dla osób przeprowadzających tę klasyfikację (Biul. Min. Rol. Nr 11 z 1956 r.)
7) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8) Przedstawią wykaz wykonywanych prac z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz klasyfikacji w ciągu ostatnich dwóch lat (min. 2 opracowania z każdego zakresu),
9)Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku.
10) Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
11) Udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
12) Podpiszą umowę ryczałtową na całość zadania.
13) Wartość ceny udokumentują kosztorysem szczegółowym
14) Pozostałe warunki określone w SIWZ
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.