Grójec: KONSERWACJA ZABYTKÓW RUCHOMYCH ZE ZBIORÓW MUZEUM IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO W WARCE.
- Zamieszczono: 28.04.2011 r.
- Data składania ofert: 19.05.2011 r., godz. 09.00
- Data otwarcia ofert: 19.05.2011 r., godz. 09.15
Numer ogłoszenia: 125671 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grójcu , ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6651100, faks 048 6704414.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA ZABYTKÓW RUCHOMYCH ZE ZBIORÓW MUZEUM IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO W WARCE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA ZABYTKÓW RUCHOMYCH ZE ZBIORÓW MUZEUM IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO W WARCE. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.85.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości dla: Zadanie częściowe 1 Konserwacja mebli - 8 000, 00 zł;Zadanie częściowe 2 Konserwacja obrazów - 3 000, 00 zł; Zadanie częściowe 3 Konserwacja tkanin - 3 000, 00 zł; Zadanie częściowe 4 Konserwacja grafik, map i dokumentów - 2 000, 00 zł; Zadanie częściowe 5 Konserwacja ram - 500, 00 zł
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż: Zadanie częściowe 1 Konserwacja mebli - Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej trzy usługi polegające na konserwacji mebli odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. mebli z XVIII lub XIX w., w szczególności barokowych mebli skrzyniowych zdobionych intarsją lub tapicerowanych kompletów salonowych, mebli polichromowanych lub złoconych. Przy czym co najmniej jedna z wykazanych usług powinna dotyczyć zespołu mebli złożonego z minimum 6 obiektów. Z uwagi na muzealny charakter obiektów Wykonawca musi potwierdzić także, że minimum jedna z wykazanych usług polegała na konserwacji mebli będących muzealiami lub wpisanych do rejestru zabytków ruchomych. Zadanie częściowe 2 Konserwacja obrazów - Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej trzy usługi polegające na konserwacji obrazów olejnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. malarstwo z XVIII i XIX w., w tym co najmniej jedna z wykazanych usług polegała na konserwacji zespołu obrazów złożonego z minimum 5 obiektów.Z uwagi na muzealny charakter obiektów Wykonawca musi potwierdzić także, że minimum jedna z wykazanych usług polegała na konserwacji mebli będących muzealiami lub wpisanych do rejestru zabytków ruchomych. Zadanie częściowe 3 Konserwacja tkanin - Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy usługi polegające na konserwacji tkanin odpowiadające charakterem przedmiotowi zamówienia, tj. tkaniny z XVIII i XIX w., w szczególności kobierce, pasy kontuszowe, makaty buczackie, jedwabne tkaniny wschodnie; w tym co najmniej jedna z wykazanych usług powinna polegać na konserwacji zespołu tkanin złożonego z minimum 5 obiektów. Z uwagi na muzealny charakter obiektów Wykonawca musi potwierdzić także, że minimum jedna z wykazanych usług polegała na konserwacji tkanin będących muzealiami lub wpisanych do rejestru zabytków ruchomych. Zadanie częściowe 4 Konserwacja grafik, map i dokumentów - Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy usługi polegające na konserwacji zabytków papierowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zabytków z okresu XIV-XIX w., w szczególności grafik wykonanych różnymi technikami i map kolorowanych, rękopisów, dokumentów na pergaminie i papierze, w tym z pieczęciami, pasteli; w tym co najmniej jedna z wykazanych usług powinna polegać na konserwacji zespołu zabytków papierowych, złożonego z minimum 10 obiektów. Z uwagi na muzealny charakter obiektów Wykonawca musi potwierdzić także, że minimum jedna z wykazanych usług polegała na konserwacji obiektów będących muzealiami, wpisanych do rejestru zabytków ruchomych lub należących do Narodowego Zasobu Bibliotecznego. Zadanie częściowe 5 Konserwacja ram - Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy usługi polegające na konserwacji i złoceniu zabytkowych obiektów drewnianych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. ram, rzeźb, mebli oraz innych elementów wystroju i wyposażenia wnętrz. Z uwagi na muzealny charakter obiektów Wykonawca musi potwierdzić także, że minimum jedna z wykazanych usług polegała na konserwacji zabytkowych obiektów drewnianych będących muzealiami lub wpisanych do rejestru zabytków ruchomych.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: Zadanie częściowe 1 Konserwacja mebli - wykażą iż dysponują możliwościami technicznymi do zabezpieczenia przedmiotu zamówienia, zgodnymi z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o zabezpieczaniu zbiorów w muzeach oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o warunkach przenoszenia muzealiów, w tym minimum: - dwoma pomieszczeniami zabezpieczonymi systemem antywłamaniowym podłączonym do stałego monitoringu, systemem p. poż., ochroną fizyczną lub stałym dozorem osobowym, w których będzie wykonywana konserwacja oraz będą przechowywane meble; zapewnią transport przystosowany do przewożenia muzealiów zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Zadanie częściowe 2 Konserwacja obrazów - wykażą iż dysponują możliwościami technicznymi do zabezpieczenia przedmiotu zamówienia, zgodnymi z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o zabezpieczaniu zbiorów w muzeach oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o warunkach przenoszenia muzealiów, w tym minimum: - 1 pomieszczeniem zabezpieczonym systemem antywłamaniowym, systemem p. poż., ochroną fizyczną lub stałym dozorem osobowym, w których będzie wykonywana konserwacja oraz będą przechowywane obrazy; zapewnią transport przystosowany do przewożenia muzealiów zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Zadanie częściowe 3 Konserwacja tkanin - wykażą iż dysponują możliwościami technicznymi do zabezpieczenia przedmiotu zamówienia, zgodnymi z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o zabezpieczaniu zbiorów w muzeach oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o warunkach przenoszenia muzealiów, w tym minimum: - dwoma pomieszczeniami zabezpieczonymi systemem antywłamaniowym, systemem p. poż., ochroną fizyczną lub stałym dozorem osobowym, w których będzie wykonywana konserwacja oraz będą przechowywane tkaniny, zapewnią transport przystosowany do przewożenia muzealiów zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Zadanie częściowe 4 Konserwacja grafik, map i dokumentów - wykażą iż dysponują możliwościami technicznymi do zabezpieczenia przedmiotu zamówienia, zgodnymi z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o zabezpieczaniu zbiorów w muzeach oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o warunkach przenoszenia muzealiów, w tym minimum: - 2 pomieszczeniami zabezpieczonymi systemem antywłamaniowym, systemem p. poż., ochroną fizyczną lub stałym dozorem osobowym, w których będzie wykonywana konserwacja oraz będą przechowywane zabytki, zapewnią transport przystosowany do przewożenia muzealiów zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Zadanie częściowe 5 Konserwacja ram - wykażą iż dysponują możliwościami technicznych do zabezpieczenia przedmiotu zamówienia, zgodnych z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o zabezpieczaniu zbiorów w muzeach oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego o warunkach przenoszenia muzealiów, w tym minimum: - 1 pomieszczenia zabezpieczonego systemem antywłamaniowym, systemem p. poż., ochroną fizyczną lub stałym dozorem osobowym, w których będzie wykonywana konserwacja oraz będą przechowywane ramy, zapewnią transport przystosowany do przewożenia muzealiów zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Zadanie częściowe 1 Konserwacja mebli - Wykażą, iż dysponują trzema osobami posiadającymi przynajmniej wykształcenie średnie kierunkowe w dziedzinach związanych z konserwacją mebli [tj. np. snycerstwo, stolarstwo; lub też posiadają Zaświadczenie o kwalifikacjach, uzyskane na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. nr 31, poz. 197) lub zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskane na podstawie § 19 i 20 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które maja prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. nr 16, poz. 55).] zdolnymi do wykonania zadania i mającymi minimum 10-letnie doświadczenie w konserwacji mebli. Zadanie częściowe 2 Konserwacja obrazów - Wykażą, iż dysponują jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe, [tj. ukończyli wyższe studia na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższe studia w specjalności w zakresie konserwacji zabytków z uzyskanym tytułem magistra, dające kwalifikacje do przeprowadzenia konserwacji malarstwa], zdolną do wykonania zadania i mającą minimum 5 - letnie doświadczenie w konserwacji malarstwa Zadanie częściowe 3 Konserwacja tkanin - Wykażą, iż dysponują minimum dwoma osobami posiadającymi wykształcenie wyższe kierunkowe [tj. ukończyli wyższe studia na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższe studia w specjalności w zakresie konserwacji zabytków z uzyskanym tytułem magistra, dające kwalifikacje do przeprowadzenia konserwacji tkanin], zdolnymi do wykonania zadania i mającymi minimum 5 - letnie doświadczenie w konserwacji tkanin. Zadanie częściowe 4 Konserwacja grafik, map i dokumentów - Wykażą, iż dysponują minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe [tj. ukończyli wyższe studia na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższe studia w specjalności w zakresie konserwacji zabytków z uzyskanym tytułem magistra, dające kwalifikacje do przeprowadzenia konserwacji papieru i skóry], zdolną do wykonania zadania i mającą minimum 5- letnie doświadczenie w konserwacji papieru. Zadanie częściowe 5 Konserwacja ram - Wykażą, iż dysponują minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe, [tj. ukończyli wyższe studia na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższe studia w specjalności w zakresie konserwacji zabytków z uzyskanym tytułem magistra], zdolną do wykonania zadania i mającą minimum 5-letnie doświadczenie w konserwacji drewnianych obiektów złoconych.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Zadanie częściowe 1 Konserwacja mebli - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł Zadanie częściowe 2 Konserwacja obrazów - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000 zł Zadanie częściowe 3 Konserwacja tkanin - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł Zadanie częściowe 4 Konserwacja grafik, map i dokumentów - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000 zł. Zadanie częściowe 5 Konserwacja ram - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i może spowodować zmianę wynagrodzenia wykonawcy. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji: wystąpienie nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi (kataklizmy). Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i może spowodować zmianę wynagrodzenia wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bipgrojec.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Ul. Piłsudskiego 59, punkt informacyjny..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja mebli.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu konserwacji zabytków ruchomych tj. muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, które to stanowią część zadania inwestycyjnego realizowanego przez Powiat Grójecki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VI. Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1. kultura pn. Rewitalizacja zespołu pałacowo-parkowego w Warce, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Opis zadania: Zadanie polega na wykonaniu konserwacji muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, z siedzibą w Warce, ul. Pułaskiego 24. Celem zadania jest pełna konserwacja i restauracja mająca na celu zahamowanie procesu niszczenia obiektów, przywrócenie im walorów estetycznych i ekspozycyjnych oraz zabezpieczenie przed dalszą degradacją. Na proces konserwacji będą składały się następujące działania: a) opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu; b) wykonanie pełnej dokumentacji konserwatorskiej opisowej, rysunkowej i fotograficznej zgodnej ze Standardami dokumentacji prowadzonych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych stanowiącymi załącznik do Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku o prowadzeniu prac konserwatorskich przy zabytku; c)przeprowadzenie właściwej konserwacji; d) naniesienie numeru inwentarzowego. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.85.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja obrazów.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu konserwacji zabytków ruchomych tj. muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, które to stanowią część zadania inwestycyjnego realizowanego przez Powiat Grójecki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VI. Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1. kultura pn. Rewitalizacja zespołu pałacowo-parkowego w Warce, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Opis zadania: Zadanie polega na wykonaniu konserwacji muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, z siedzibą w Warce, ul. Pułaskiego 24. Celem zadania jest pełna konserwacja i restauracja mająca na celu zahamowanie procesu niszczenia obiektów, przywrócenie im walorów estetycznych i ekspozycyjnych oraz zabezpieczenie przed dalszą degradacją. Na proces konserwacji będą składały się następujące działania: a) opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu; b)wykonanie pełnej dokumentacji konserwatorskiej opisowej, rysunkowej i fotograficznej zgodnej ze Standardami dokumentacji prowadzonych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych stanowiącymi załącznik do Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku o prowadzeniu prac konserwatorskich przy zabytku; c)przeprowadzenie właściwej konserwacji; d) naniesienie numeru inwentarzowego. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.85.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja tkanin.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu konserwacji zabytków ruchomych tj. muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, które to stanowią część zadania inwestycyjnego realizowanego przez Powiat Grójecki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VI. Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1. kultura pn. Rewitalizacja zespołu pałacowo-parkowego w Warce, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Opis zadania: Zadanie polega na wykonaniu konserwacji muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, z siedzibą w Warce, ul. Pułaskiego 24. Celem zadania jest pełna konserwacja i restauracja mająca na celu zahamowanie procesu niszczenia obiektów, przywrócenie im walorów estetycznych i ekspozycyjnych oraz zabezpieczenie przed dalszą degradacją. Na proces konserwacji będą składały się następujące działania: a) opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu; b)wykonanie pełnej dokumentacji konserwatorskiej opisowej, rysunkowej i fotograficznej zgodnej ze Standardami dokumentacji prowadzonych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych stanowiącymi załącznik do Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku o prowadzeniu prac konserwatorskich przy zabytku; c)przeprowadzenie właściwej konserwacji; d) naniesienie numeru inwentarzowego. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.85.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja grafik, map i dokumentów.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu konserwacji zabytków ruchomych tj. muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, które to stanowią część zadania inwestycyjnego realizowanego przez Powiat Grójecki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VI. Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1. kultura pn. Rewitalizacja zespołu pałacowo-parkowego w Warce, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Opis zadania: Zadanie polega na wykonaniu konserwacji muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, z siedzibą w Warce, ul. Pułaskiego 24. Celem zadania jest pełna konserwacja i restauracja mająca na celu zahamowanie procesu niszczenia obiektów, przywrócenie im walorów estetycznych i ekspozycyjnych oraz zabezpieczenie przed dalszą degradacją. Na proces konserwacji będą składały się następujące działania: a) opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu; b)wykonanie pełnej dokumentacji konserwatorskiej opisowej, rysunkowej i fotograficznej zgodnej ze Standardami dokumentacji prowadzonych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych stanowiącymi załącznik do Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku o prowadzeniu prac konserwatorskich przy zabytku; c)przeprowadzenie właściwej konserwacji; d) naniesienie numeru inwentarzowego. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.85.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja ram.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu konserwacji zabytków ruchomych tj. muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, które to stanowią część zadania inwestycyjnego realizowanego przez Powiat Grójecki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VI. Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1. kultura pn. Rewitalizacja zespołu pałacowo-parkowego w Warce, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Opis zadania: Zadanie polega na wykonaniu konserwacji muzealiów ze zbiorów Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, z siedzibą w Warce, ul. Pułaskiego 24. Celem zadania jest pełna konserwacja i restauracja mająca na celu zahamowanie procesu niszczenia obiektów, przywrócenie im walorów estetycznych i ekspozycyjnych oraz zabezpieczenie przed dalszą degradacją. Na proces konserwacji będą składały się następujące działania: a) opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu; b)wykonanie pełnej dokumentacji konserwatorskiej opisowej, rysunkowej i fotograficznej zgodnej ze Standardami dokumentacji prowadzonych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych stanowiącymi załącznik do Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku o prowadzeniu prac konserwatorskich przy zabytku; c)przeprowadzenie właściwej konserwacji; d) naniesienie numeru inwentarzowego. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.85.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.