ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2010 / 2011 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO.
- Zamieszczono: 28.10.2010 r.
- Data składania ofert: 04.11.2010 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 04.11.2010 r., godz. 10.15
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu,
Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec woj. mazowieckie, powiat grójecki
tel.(048) 664 64 66 , fax (048) 664 64 65 , e-mail pzd_ grojec@op.pl
Ogłasza przetarg nieograniczony na:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2010 / 2011
NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO.
Przedmiotem przetargu są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości, załadunek materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
Baza sprzętowo- transportowa w Odrzywołku.
Zadanie nr 1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP- 1
Zadanie nr 2. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1
Zadanie nr 3. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1
Zadanie nr 4,5,6,7,8 Nośnik pod pług odśnieżny jednostronny
Zadanie nr 9, 10. Równiarka
• Baza sprzętowo-transportowa w Warce.
Zadanie nr 11. Nośnik pod pługopiaskarkę typu P 3 M
Zadanie nr 12. Sprzęt załadunkowy ( koparko-ładowarka)
• Baza sprzętowo-transportowa Mogielnica- Nowe Miasto.
Zadanie nr 13. Nośnik pod pługopiaskarkę typu typ PP-1
Zadanie nr 14 Sprzęt załadunkowy (koparko-ładowarka)
Wymagania dla nośników do piaskarek : samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MANN; SKANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton o długości skrzyni minimum 5,70 m
Wymagania dla nośników do pługów : samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MANN; SKANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton . Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty drobnych napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu, koszty paliwa do piaskarek zapewnienie stałej łączności telefonicznej z dyżurnymi Zamawiającego przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych; prowadzenie kart przebiegu pracy sprzętu, transportu .
Wspólny Słownik Zamówień (KOD CPV) : 90620000-9, 90630000-2
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie: www.bipgrojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu; Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec w godz.7-15 (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 10,00 zł
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00 e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia: 04.11. 2010 r. do godz. 10:00
Oferty należy składać w siedzibie: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, Al. Niepodległości 22
Sekretariat do dnia 04-11-2010 r. do godz.10.00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie: Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu,
Al. Niepodległości 22 05-600 Grójec, dnia 04.11.2010 r. godz.10.00
Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.04.2011 r.
Wadium : Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
Wiedza i doświadczenie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MANN; SKANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton o długości skrzyni minimum 5,70 m ; sprzęt załadunkowy; równiarki W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz sprzętu do wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
Numer ogłoszenia: 349530- 2010; data zamieszczenia: 28-10-2010 r.