Przedmiot zamówienia obejmuje Przeprowadzenie i organizacja zajęć dla uczniów
w Specjalnych Ośrodkach Szkolno-Wychowawczych -w ramach projektu „Uczmy się razem
i integrujmy – lepsza przyszłość dla młodzieży powiatu grójeckiego” w
- Zamieszczono: 31.08.2010 r.
- Data składania ofert: 08.09.2010 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 08.09.2010 r., godz. 13.00
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
na:
Przedmiot zamówienia obejmuje Przeprowadzenie i organizacja zajęć dla uczniów
w Specjalnych Ośrodkach Szkolno-Wychowawczych -w ramach projektu „Uczmy się razem
i integrujmy – lepsza przyszłość dla młodzieży powiatu grójeckiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Grójecki
www.grojec.pl
e-mail: grojec@grojec.pl
REGON 670222820
NIP: 7971585521
adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Grójcu
ul. Piłsudskiego 59
05–600 Grójec
tel. (0–48) 665 11 00 ,
faks 048-665 11 47
Miejsce ogłoszenia o przetargu:
– Biuletyn Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia: 236481- 2010 z dnia: 31.08.2010 r.
– Strona internetowa Zamawiającego – www.grojec.pl
– Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Piłsudskiego 59 ,
05-600 Grójec.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Przeprowadzenie i organizacja zajęć dla uczniów w Specjalnych Ośrodkach Szkolno-Wychowawczych -w ramach projektu „Uczmy się razem i integrujmy – lepsza przyszłość dla młodzieży powiatu grójeckiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Część 1 zamówienia: Przeprowadzenie i organizacja zajęć w ramach MODUŁU 1: Rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dla uczniów w Specjalnych Ośrodkach Szkolno- Wychowawczych w:
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Jurkach
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Nowym Mieście nad Pilicą
Liczba uczestników: 30 osób (6 grup 5 osobowych):
• 3 grupy 5 osobowe w SOSW w Jurkach
• 3 grupy 5 osobowe w SOSW w Nowym Mięście n/P.
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 135 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 810 godzin lekcyjnych.
Liczba godzin do przeprowadzenia:
• do końca roku 2010 – po 30 godzin dla każdej grupy
• w roku 2011 – po 90 godzin dla każdej grupy
• do 29 lutego 2012 r. – 15 godzin dla każdej grupy
Część 2 zamówienia: Przeprowadzenie i organizacja zajęć w ramach MODUŁU 2: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, dla uczniów w Specjalnych Ośrodkach Szkolno- Wychowawczych w:
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Jurkach
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Nowym Mieście nad Pilicą
Liczba uczestników: 30 osób (6 grup 5 osobowych):
• 3 grupy 5 osobowe w SOSW w Jurkach
• 3 grupy 5 osobowe w SOSW w Nowym Mięście n/P.
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 135 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 810 godzin lekcyjnych.
Liczba godzin do przeprowadzenia:
• do końca roku 2010 – po 30 godzin dla każdej grupy
• w roku 2011 – po 90 godzin dla każdej grupy
• do 29 lutego 2012 r. – 15 godzin dla każdej grupy
Część 3 zamówienia: Przeprowadzenie i organizacja zajęć w ramach MODUŁU 3: Zajęcia terapii logopedycznej, dla uczniów w Specjalnych Ośrodkach Szkolno-Wychowawczych w:
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Jurkach
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Nowym Mieście nad Pilicą
Liczba uczestników: 20 osób (4 grup 5 osobowych):
• 2 grupy 5 osobowe w SOSW w Jurkach
• 2 grupy 5 osobowe w SOSW w Nowym Mięście n/P.
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 135 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 540 godzin lekcyjnych.
Liczba godzin do przeprowadzenia:
• do końca roku 2010 – po 30 godzin dla każdej grupy
• w roku 2011 – po 90 godzin dla każdej grupy
• do 29 lutego 2012 r. – 15 godzin dla każdej grupy
Część 4 zamówienia: Przeprowadzenie i organizacja zajęć w ramach MODUŁU 4: Zajęcia korekcyjno-sportowych dla uczniów w Specjalnych Ośrodkach Szkolno- Wychowawczych w:
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Jurkach
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Nowym Mieście nad Pilicą
Liczba uczestników: 20 osób (4 grup 5 osobowych):
• 2 grupy 5 osobowe w SOSW w Jurkach
• 2 grupy 5 osobowe w SOSW w Nowym Mięście n/P.
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 135 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 540 godzin lekcyjnych.
Liczba godzin do przeprowadzenia:
• do końca roku 2010 – po 30 godzin dla każdej grupy
• w roku 2011 – po 90 godzin dla każdej grupy
• do 29 lutego 2012 r. – 15 godzin dla każdej grupy
Część 5 zamówienia: Przeprowadzenie i organizacja zajęć w ramach MODUŁU 5: Zajęcia z muzykoterapii dla uczniów w Specjalnych Ośrodkach Szkolno- Wychowawczych w:
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Jurkach
• Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Nowym Mieście nad Pilicą
Liczba uczestników: 20 osób (4 grup 5 osobowych):
• 2 grupy 5 osobowe w SOSW w Jurkach
• 2 grupy 5 osobowe w SOSW w Nowym Mięście n/P.
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 135 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 540 godzin lekcyjnych.
Liczba godzin do przeprowadzenia:
• do końca roku 2010 – po 30 godzin dla każdej grupy
• w roku 2011 – po 90 godzin dla każdej grupy
• do 29 lutego 2012 r. – 15 godzin dla każdej grupy
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 80340000-9
6. Czas trwania zamówienia lub terminy wykonania: zakończenie do 29 lutego 2010 r.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Dodatkowe informacje:
Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
W sprawach formalnych – Józef Zawiślak – członek Stałej Komisji Przetargowej, Ineza Banach członek Stałej Komisji Przetargowej
tel.: (048)665 11 21, 665 11 14
W sprawach merytorycznych – Adam Pietrynik Kierownik Projektu,
tel. (048)665 11 50
8. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 29 lutego 2012 r.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
a. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
10. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ wraz
z załącznikami,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,
d) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 1 do formularza ofertowego),
e) oświadczenie w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór (załącznik nr 2 do formularza ofertowego).
f) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do formularza ofertowego).
g) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4 do formularza ofertowego).
h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Wykaz kadry dydaktycznej, którą będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5,5A,5B,5C,5D do formularza ofertowego).
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi min. wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej roczny staż w szkole danego typu.
i) program szkolenia (załącznik nr 6,6A,6B,6C,6D do formularza ofertowego).
j) Referencje (załącznik nr 7)
k) Wykaz podwykonawców (załącznik nr 8)
11. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Informacje dotyczące składania ofert wspólnych znajdują się w rozdziale IX, poz. 4 SIWZ.
13. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ.
14. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
15. Miejscem składania ofert jest w siedziba zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec – Punkt Informacyjny w głównym holu
16. Terminem składania ofert jest dzień: 8 września 2010 r. do godz. 12.00
17. Termin otwarcia ofert, dzień: 8 września 2010 r. godzina 13.00, otwarcie nastąpi w siedzibie: Starostwo powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, Sala Konferencyjna I piętro
18. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie :
Kryterium – cena: 100%
19. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
20. Termin związania ofertą – 30 dni.
21. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej: www.bipgrojec.pl Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grójcu , ul. Piłsudskiego , 05-600 Grójec (od poniedziałku do piątku - sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 50,00 zł
22. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
23. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.