Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych – w ramach projektu „Uczmy się razem i integrujmy – lepsza przyszłość dla młodzieży powiatu grójeckiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społeczne
- Zamieszczono: 31.08.2010 r.
- Data składania ofert: 08.09.2010 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 08.09.2010 r., godz. 12.15
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na:
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych – w ramach projektu „Uczmy się razem i integrujmy – lepsza przyszłość dla młodzieży powiatu grójeckiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Grójecki
www.grojec.pl
e-mail: grojec@grojec.pl
REGON 670222820
NIP: 7971585521
adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Grójcu
ul. Piłsudskiego 59
05–600 Grójec
tel. (0–48) 665 11 00 ,
faks 048-665 11 47
Miejsce ogłoszenia o przetargu:
– Biuletyn Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia: 236195-2010 data: 31.08.2010 r.
– Strona internetowa Zamawiającego – www.grojec.pl
– Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Piłsudskiego 59 ,
05-600 Grójec.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych – w ramach projektu „Uczmy się razem i integrujmy – lepsza przyszłość dla młodzieży powiatu grójeckiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Cześć 1 zamówienia – przeprowadzenie zajęć z JĘZYKA ANGIELSKIEGO w
• Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu,
• Liceum Ogólnokształcącym w Warce,
• Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Mieście n/P
Liczba uczestników: 120 osób (12 grup 10 osobowych):
• 6 grup 10-osobowych w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu,
• 3 grupy 10-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym w N. Mieście n/P,
• 3 grupy 10-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym w Warce.
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 90 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 1080 godzin lekcyjnych dla dwunastu grup.
Liczba godzin do przeprowadzenia:
• do końca roku 2010 – po 20 godzin dla każdej grupy,
• w roku 2011 – po 60 godzin dla każdej grupy,
• do 30 kwietnia 2012 r. po 10 godzin dla każdej grupy.
Cześć 2 zamówienia - przeprowadzenie zajęć z JĘZYKA NIEMIECKIEGO i ROSYJSKIEGO w:
• Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu,
• Liceum Ogólnokształcącym w Warce,
• Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Mieście n/P
Liczba uczestników: 60 osób (6 grup 10 osobowych):
• jedna grupa 10-osobowa – język rosyjski – w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu;
• jedna grupa 10-osobowa – język rosyjski – w Liceum Ogólnokształcącym
w N. Mieście n/P;
• jedna grupa 10-osobowa – język rosyjski – w Liceum Ogólnokształcącym w Warce;
• jedna grupa 10-osobowa – język niemiecki – w Liceum Ogólnokształcącym
w Grójcu,
• jedna grupa 10-osobowa – język niemiecki – w Liceum Ogólnokształcącym
• w N. Mieście n/P,
• jedna grupa 10-osobowa – język niemiecki – w Liceum Ogólnokształcącym w Warce.
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 90 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 540 godzin lekcyjnych dla sześciu grup.
Liczba godzin do przeprowadzenia:
• do końca roku 2010 – po 20 godzin dla każdej grupy,
• w roku 2011 – po 60 godzin dla każdej grupy,
• do 30 kwietnia 2012 r. - po 10 godzin dla każdej grupy
Cześć 3 zamówienia - przeprowadzenie zajęć z MATEMATYKI w:
• Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu,
• Liceum Ogólnokształcącym w Warce,
• Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Mieście n/P
Liczba uczestników: 120 osób (12 grup 10 osobowych):
• 6 grup 10-osobowych w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu,
• 3 grupy 10-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym w N. Mieście n/P,
• 3 grupy 10-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym w Warce.
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 90 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 1080 godzin lekcyjnych dla dwunastu grup.
Liczba godzin do przeprowadzenia:
• do końca roku 2010 – po 20 godzin dla każdej grupy,
• w roku 2011 – po 60 godzin dla każdej grupy,
• do 30 kwietnia 2012 r. po 10 godzin dla każdej grupy
Cześć 4 zamówienia – przeprowadzenie zajęć z DZIENNIKARSKIE; RECYTATORSKO-TEATRALNE; CHÓR w:
• Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu,
• Liceum Ogólnokształcącym w Warce
Liczba uczestników: 75 osób (5 Kół 15 osobowych):
• jedno Koło Dziennikarskie 15-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu,
• jedno Koło Dziennikarskie 15-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym w Warce,
• jedno Koło Recytatorsko-Teatralne 15-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym
w Grójcu,
• jedno Koło Recytatorsko-Teatralne 15-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym
w Warce,
• jedno Koło Chóru 15-osobowe w Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu
Liczba godzin do przeprowadzenia dla uczestników każdej grupy wynosi 96 godzin lekcyjnych przy czym 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut zegarowych, łącznie 480 godzin lekcyjnych 5 Kół. Na koła zainteresowań przewiduje się 8 godzin lekcyjnych w miesiącu.
Liczba godzin do przeprowadzenia do końca roku 2010:
• Koło Dziennikarskie w LO Grójec – 24 godziny
• Koło Dziennikarskie w LO Warka – 24 godziny
• Koło Recytatorsko-Teatralne w LO Grójec – 16 godziny
• Koło Recytatorsko-Teatralne w LO Warka – 16 godzin
• Chór w LO Grójec – 16 godzin
Liczba godzin do przeprowadzenia w roku 2011:
• Koło Dziennikarskie w LO Grójec – 72 godziny
• Koło Dziennikarskie w LO Warka – 72 godziny
• Koło Recytatorsko-Teatralne w LO Grójec – 64 godziny
• Koło Recytatorsko-Teatralne w LO Warka – 64 godzin
• Chór w LO Grójec – 64 godzin
Liczba godzin do przeprowadzenia do 29 lutego 2012 r.:
• Koło Dziennikarskie w LO Grójec – 8 godziny
• Koło Dziennikarskie w LO Warka – 8 godziny
• Koło Recytatorsko-Teatralne w LO Grójec – 8 godziny
• Koło Recytatorsko-Teatralne w LO Warka – 8 godzin
• Chór w LO Grójec – 16 godzin
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 80000000-4
6. Czas trwania zamówienia lub terminy wykonania:
a) Dla części 1,2,3 – zakończenie 30 kwietnia 2012 r.
b) Dla części 4 – zakończenie do 29 lutego 2012 r.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (j.t. DzU z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Dodatkowe informacje:
Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
W sprawach formalnych – Józef Zawiślak - członek Stałej Komisji Przetargowej, Ineza Banach członek Stałej Komisji Przetargowej,
tel.: (048) 665 11 21, 665 11 14,
W sprawach merytorycznych – Adam Pietrynik Kierownik Projektu,
tel. (048)665 11 50
9. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do :
a) Dla części 1,2,3 – zakończenie 30 kwietnia 2012 r.
b) Dla części 4 – zakończenie do 29 lutego 2012 r
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
a. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
11. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ wraz
z załącznikami,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,
d) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 1 do formularza ofertowego),
e) oświadczenie w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór (załącznik nr 2 do formularza ofertowego).
f) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do formularza ofertowego).
g) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4 do formularza ofertowego).
h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Wykaz kadry dydaktycznej, którą będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5,5A,5B,5C do formularza ofertowego).
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi min. wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej roczny staż w szkole danego typu.
i) program szkolenia (załącznik nr 6,6A,6B,6C do formularza ofertowego).
j) Referencje (załącznik nr 7)
k) Wykaz podwykonawców (załącznik nr 8)
12. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Informacje dotyczące składania ofert wspólnych znajdują się w rozdziale IX, poz. 4 SIWZ.
14. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ.
15. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
16. Miejscem składania ofert jest w siedziba zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec – Punkt Informacyjny w głównym holu
17. Terminem składania ofert: 8 września 2010 r. do godz. 12.00
18. Termin otwarcia ofert: 8 września 2010 r. godz. 12.15, otwarcie nastąpi w siedzibie: Starostwa Powiatowego w Grójcu , Ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, Sala konferencyjna I piętro
19. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie :
Kryterium – cena: 100%
20. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
21. Termin związania ofertą – 30 dni.
22. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej: www.bipgrojec.pl/. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grójcu , ul. Piłsudskiego , 05-600 Grójec (od poniedziałku do piątku - sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 50,00 zł
23. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
24. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.