ZAKUP SAMOCHODU TYPU VAN PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
- Zamieszczono: 05.08.2010 r.
- Data składania ofert: 24.08.2010 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 24.08.2010 r., godz. 12.30
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
ZAKUP SAMOCHODU TYPU VAN PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 210647 – 2010 z dnia 05.08.2010 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.bipgrojec.pl.
Termin realizacji zadania: 30 dni od daty podpisania umowy
Kod CPV: 34.11.52.00-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
cena - 100 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 3.
oraz bezpłatnie na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 24.08.2010 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 24.08.2010 r. do godz. 12.30 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Ineza Banach tel. 048 665 11 14 , /fax. 048 665 11 10, Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. nr 2 do SIWZ
3) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 , że nie podlega się wykluczeniu z postępowania, zał. nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.