Wykonanie projektu budowlano –wykonawczego na zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1647 W Głuchów – Grójec – Kępina” na odcinku od węzła drogi krajowej nr 7 do skrzyżowania z drogą krajową nr 50 długości 2400,00 mb.
- Zamieszczono: 25.06.2010 r.
- Data składania ofert: 05.07.2010 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 05.07.2010 r., godz. 12.15
Starostwo Powiatowe w Grójcu, Zarząd Powiatu Grójeckiego
Ul. Piłsudskiego 59 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, powiat grójecki
tel.(048) 665 11 00 , fax (048) 665-11-47 , e-mail: grojec@grojec.pl
Ogłasza przetarg nieograniczony na:
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Wykonanie projektu budowlano –wykonawczego na zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1647 W Głuchów – Grójec – Kępina” na odcinku od węzła drogi krajowej nr 7 do skrzyżowania z drogą krajową nr 50 długości 2400,00 mb. Zakres prac obejmuje:
1) Uzyskanie map do celów projektowych - 2 egz.
2) Projekt budowlano-wykonawczy robót drogowych oraz branżowych ze wszystkimi uzgodnieniami- egz. 6
3) Kosztorys inwestorski i ofertowy – egz.2
4) Projekt stałej organizacji ruchu – egz. 4
5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – egz. 1
6) Raport oddziaływania na środowisko .
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV
71 32 00 00 - 7 -usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71 32 20 00 – 1 -usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie: www.bipgrojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22 05-600 Grójec (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 10,00 zł
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami - Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00 e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia 05-07-2010 r. godz.12.00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Ul. Piłsudskiego 59 ,05-600 Grójec; Punkt Informacyjny
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie: Starostwo Powiatowe w Grójcu,
Ul. Piłsudskiego 59 05-600 Grójec, Sala Konferencyjna dnia 05-07-2010 r. godz.12.15
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: 20 września 2010 r.
Wadium : Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2000,00 zł
Kryteria oceny ofert są następujące: Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny Wiedza i doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy/przebudowy drogi o podobnym zakresie prac oraz o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda .Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Potencjał techniczny Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem, kwalifikacjami zawodowymi i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia ( minimum 2 osoby : Projektant i Sprawdzający), posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącymi do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz inne konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób .Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 3)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3)wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 183662 - 2010; data zamieszczenia: 25-06-2010 r.