Dostawa paliw dla sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu.
- Zamieszczono: 21.05.2010 r.
- Data składania ofert: 28.05.2010 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 28.05.2010 r., godz. 10.15
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8 .
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 2205-600 Grójec, woj. mazowieckie, powiat grójecki tel.(048) 664 64 66, fax (048) 664 64 65
ogłasza przetarg nieograniczony na:
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dostawa paliw dla sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu.
Przewidywany zakres dostaw:
5.800 litrów etyliny 95 Pb / rocznie /
800 litrów etyliny 98 / rocznie /
30.000 litrów oleju napędowego / rocznie /
400 litrów oleju silnikowego / rocznie /
Podane wyżej ilości są wielkościami orientacyjnymi, jakie przewiduje Zamawiający zakupić w okresie trwania umowy
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-0, 09.13.41.00-8.
Dostarczane przez Wykonawcę paliwo spełniać musi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10. 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. Nr 216,po. 1825 z późn. zm.) oraz być zgodne z normami PN EN 228:2005(U) - benzyna bezołowiowa i PN EN 590:2005(U)- olej napędowy
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie: www.bipgrojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 10,00 zł ( słownie: dziesięć zł)
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami - Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00 e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia 28 maja 2010 r. do godz. 10.00
Oferty należy składać w siedzibie: Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości22
05-600 Grójec , Sekretariat pok. Nr 3
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie: Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec dnia 28.05.2010 r. godz.10.15
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: 3 lata od daty podpisania umowy
Wadium : nie jest wymagane
Kryteria oceny ofert są następujące: Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Za spełnienie warunku zostanie uznane udokumentowanie, że prowadzenie robót drogowych mieści się w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Wiedza i doświadczenie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Potencjał techniczny Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2)-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
Numer ogłoszenia: 139298-2010 data zamieszczenia: 21-05- 2010 r.