Dostawa grysów bazaltowych o frakcji 2-6,3 mm i frakcji 6,3-12,8 do remontów cząstkowych nawierzchni w ilości do 750 ton.
- Zamieszczono: 12.03.2010 r.
- Data składania ofert: 22.03.2010 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 22.03.2010 r., godz. 12.15
.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22
05-600 Grójec, woj. mazowieckie, powiat grójecki
tel.(048) 664 64 66, fax (048) 664 64 65
ogłasza przetarg nieograniczony na:
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wartość zamówienia poniżej 14.000 euro.
Dostawa grysów bazaltowych o frakcji 2-6,3 mm i frakcji 6,3-12,8 do remontów cząstkowych nawierzchni w ilości do 750 ton.
Grysy bazaltowe o frakcji 2-6,3 mm w ilości do 450 ton.
Grysy bazaltowe o frakcji 6,3/12,8 mm w ilości do 300 ton.
Grysy bazaltowe powinny spełniać parametry wymagane w PN-B-11112:1996 oraz posiadać
Aprobatę Techniczną ( atest) wydaną przez uprawnioną instytucję. Oferta obejmuje koszt dostawy 1 tony grysów bazaltowych o frakcji 2/6,3 i frakcji 6,3-12,8 mm łącznie z kosztami transportu do Zamawiającego ( baza Obwodu Drogowego w Odrzywołku ). Wielkość jednorazowej dostawy od 20 do 90 ton w zależności od potrzeb Zamawiającego. Termin dostawy – w ciągu 3 dni od chwili telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
Kod CPV: 44.11.37.00-2 Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
Kod CPV: 14.21.23.30-2 Bazalt kruszony
Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy sukcesywnie do dnia 30-09-2010 .
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna bezpłatnie na stronie: www.bipgrojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 10,00 zł za kopię ( słownie: dziesięć zł)
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami - Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00
e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia 22 marca 2010 r. do godz. 12.15
Oferty należy składać w siedzibie: Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu
Al. Niepodległości 22 05-600 Grójec , Sekretariat pok. Nr 3
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie:
Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec
dnia 22.03.2010 r. godz.12.15
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wadium : wadium nie jest wymagane
Kryteria oceny ofert są następujące: Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Za spełnienie warunku zostanie uznane udokumentowanie, że dostawa materiałów drogowych mieści się w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej
Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał techniczny
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
Numer ogłoszenia: 69238- 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010 r.