Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu grójeckiego obejmującym gminy: Błędów, Mogielnica, Pniewy, Goszczyn, Nowe Miasto
- Zamieszczono: 03.03.2010 r.
- Data składania ofert: 18.03.2010 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 18.03.2010 r., godz. 10.15
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8 .
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22
05-600 Grójec, woj. mazowieckie, powiat grójecki
tel.(048) 664 64 66, fax (048) 664 64 65
ogłasza przetarg nieograniczony na:
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu grójeckiego obejmującym gminy: Błędów, Mogielnica, Pniewy, Goszczyn, Nowe Miasto
I . Wykonanie remontu cząstkowego przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów
A/ naprawa płytkich uszkodzeń pokrowca bitumicznego do 2 cm
Przewidywany zakres robót 3.000 m2
B/ naprawa średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego powyżej 2 cm
Przewidywany zakres robót 6.000 m2
C/ naprawa głębokich uszkodzeń o naruszonej warstwie podbudowy
Przewidywany zakres robót 2.500 m2
Razem przewidywany zakres robót 11.500 m2.
II. Wykonanie remontu cząstkowego masą bitumiczną
a) naprawa nawierzchni o średniej grubości ubytków 5 cm ( od 4 cm do 6 cm)
Przewidywany zakres robót 800 m2
b/ naprawa nawierzchni o średniej grubości ubytków 8 cm ( od 7 cm do 9 cm)
Przewidywany zakres robót 1000 m2
Razem przewidywany zakres robót 1.800 m2.
Ogółem przewidywany zakres robót 13.300 m2.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie: www.bipgrojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym.
Opłata 10,00 zł ( słownie: dziesięć zł)
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami - Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00
e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia 18 marca 2010 r. do godz. 10.00
Oferty należy składać w siedzibie: Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodlgłości22
05-600 Grójec , Sekretariat pok. Nr 3
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie:
Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec
dnia 18.03.2010 r. godz.10.00
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie 01.04.2009 r. : 80% zakresu do dnia 30 czerwca 2010 roku; 20% zakresu do dnia 31 sierpnia 2010 r.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wadium : Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5000,00 zł
Kryteria oceny ofert są następujące: Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni o wartości minimum 200 tys. PLN każda. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Potencjał techniczny
Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: remontery ciśnieniowe dwufrakcyjne (np. Patcher) lub skrapiarki do emulsji w ilości min. 3 szt. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz sprzętu do wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym powierzone zostanie wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoby wskazane przez Wykonawcę musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: Kierownik Robót Drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi oraz Operator skrapiarki (remontera) z uprawnieniami -min. 3 osoby.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-wykaz narządzi, i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
Numer ogłoszenia: 57718 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010