Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego
- Zamieszczono: 08.12.2009 r.
- Data składania ofert: 16.12.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 16.12.2009 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE ZAMAWIAJĄCEGO
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 234941-2009 z dnia 08.12.2009 r., na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.bipgrojec.pl.
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,
ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
ubezpieczeń komunikacyjnych
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ – Program Ubezpieczenia
Termin realizacji zadania: Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy,
przewidywany okres ubezpieczenia: od dnia 1.01.2010 r. do dnia 31.12.2012 r.
Przedmiot główny:
CPV: 66.51.000.00-08
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.50.00-3: usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
CPV: 66.51.60.00-0: usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
CPV: 66.51.21.00-3: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
CPV: 66.51.41.10-0: usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert:
A. Cena łączna ubezpieczenia – 60%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 40%
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 6.
oraz bezpłatnie na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Piłsudskiego 59; 05-600 Grójec PUNKT INFORMACYJNY do 16.12.2009 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 16.12.2009 r. do godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej Zamawiającego.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Małgorzata Wawszkiewicz
Maximus Broker Sp. z o.o. (Broker ubezpieczeniowy Zamawiającego działający na podstawie pełnomocnictwa)
ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń,
tel. (056) 669-05-47, fax (056) 664-47-06
e-mail: malgorzata.wawszkiewicz@maximus-broker.pl
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)
3) Oświadczenie z art. 22 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik-oświadczenie nr 1
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy