WYKONANIE I DOSTARCZANIE WSZYSTKICH RODZAJÓW TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POWIATU GRÓJECKIEGO
- Zamieszczono: 18.11.2009 r.
- Data składania ofert: 27.11.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 27.11.2009 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
WYKONANIE I DOSTARCZANIE WSZYSTKICH RODZAJÓW TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POWIATU GRÓJECKIEGO
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 212765-2009 z dnia 18.11.2009 r., na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.bipgrojec.pl.
Termin realizacji zadania: sukcesywnie do 31.12.210 r.
Kod CPV: 28.52.00.00-7
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości: 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
cena - 80 %
gwarancja – 20 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 6.
oraz bezpłatnie na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 27.11.2009 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 27.11.2009 r. do godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Zbigniew Szymański tel. 048 665 11 32 , Anna Kasprzyk tel/fax. 048 665 11 36, Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają aktualne zezwolenie właściwego marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.)
- posiadają aktualny certyfikat na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
- 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych o wartości min. 450 tys. zł każda, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług należycie
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 3)
4) W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt. 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5) Aktualne zezwolenie właściwego Marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruch drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.).
6) Certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.)..
7) Oświadczenie z art. 22 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 1
8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie mniejszą niż 200 000 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.