BANKOWA OBSŁUGA RACHUNKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W GRÓJCU , FUNDUSZU PRACY I REALIZACJA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH
- Zamieszczono: 04.11.2009 r.
- Data składania ofert: 17.11.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 17.11.2009 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
„Bankową obsługę rachunków Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu, Funduszu Pracy oraz realizację wypłat gotówkowych”
Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr197203-2009 z dnia 04.11.2009 r., na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.bipgrojec.pl.
Termin realizacji zadania: 31.12.2013 r.
Kod CPV: 66 10 00 00-1
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi rachunków Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu i Funduszu Pracy oraz projektów realizowanych ze środków finansowych Unii Europejskiej, jak również wypłaty gotówkowe świadczeń dla bezrobotnych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12. 2013 r. obejmującej:
- otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla urzędu,
- przyjmowanie wpłat , dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków,
- wypłaty gotówkowe świadczeń dla bezrobotnych z Funduszu Pracy na podstawie decyzji płacowej z PUP Grójec (miesięcznie około 800 bezrobotnych w tym 90% do 15-go każdego miesiąca) /Wypłaty powinny być dokonywane co najmniej w godzinach od 8.00 do 15.30 w wyznaczone przez Powiatowy Urząd Pracy dni, tj. od poniedziałku do piątku. Realizacja wypłat z wpływów bieżących będzie następowała bez dodatkowej prowizji./,
- zapewnienie płynnej realizacji do 150 zleceń płatniczych gotówkowych w ciągu dnia,
- pobieranie prowizji od wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych zrealizowanych z PUP, do dwóch razy w miesiącu (np.16-ty i ostatni dzień miesiąca)
- sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowanie operacji,
- wydawanie blankietów czekowych,
- instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego,
- udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach,
- automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku - na rachunek lokaty typu overnight,
- wydawanie zaświadczeń przez bank.
Wykonawca posiada lub będzie dysponował od dnia 01.01.2010 r. siedzibą banku, oddziałem, filią lub punktem kasowym na terenie Grójca.
W czasie trwania umowy funkcjonować będzie system bankowości elektronicznej
w Powiatowym Urzędzie Pracy, Wszystkie terminy dotyczące systemu i jego obsługi będą uzgadniane indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym..
W ramach świadczonej obsługi bankowej Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego:
- opłat za otwarcie i zamkniecie rachunku bankowego,
- prowizji i opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego
na rachunek prowadzony przez Wykonawcę,
- prowizji od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego,
- opłat od Zamawiającego z tytułu wpłaty gotówkowej własnej,
- prowizji i opłat z tytułu potwierdzania sald na rachunku bieżącym,
- opłat za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego,
- opłat z tytułu instalacji, udostępnienia, aktualizacji w siedzibie Zamawiającego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz z tytułu przeszkolenia wskazanych pracowników,
- opłat za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych z dokumentacją operacji.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
1. CENA łącznie 90% w tym:
Przy ocenie oferenta Zamawiający stosować będzie ocenę punktową dla niżej wymienionych kryteriów:
a) opłata miesięczna za prowadzenie rachunku 16 pkt
b) opłata za realizacje przelewu do innych banków 20 pkt
c) opłata za pobranie blankietu czekowego 4 pkt
d )Prowizja od wypłaconych świadczeń dla bezrobotnych – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.01.2000r. w sprawie szczegółowych Zasad Finansowania wydatków z Funduszu Pracy oraz sposobu współpracy organów zatrudnienia z bankami i instytucjami finansującymi musi być określona procentowo.
Prowizja nie może przekroczyć 0,8% wypłaconych kwot. 50 pkt
2. Pozostałe kryteria łącznie 10% w tym :
e) Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na bieżącym rachunku
bankowym (na dzień 31.10.2009) 5 pkt.
f) Oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach over night (na dzień 31.10.2009) – 5 pkt.
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 6 i 8 oraz na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 17.11.2009 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 17.11.2009 r. do godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Elżbieta Jankowska, tel. (048) 664-80-34
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
oraz dodatkowo:
5) posiadają siedzibę banku, oddział lub filię na terenie Grójca
6)w przypadku wyboru oferty banku dotychczas nie posiadającego siedziby , oddziału filii na terenie Grójca lub punktu kasowego uruchomią siedzibę , oddział, filię lub punkt kasowy na terenie miasta Grójec w terminie od dnia 01.01.2010 r.
7) spełniają i akceptują warunki i zapisy umieszczone w SIWZ
8) treść złożonej oferty odpowiada treści SIWZ.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych
3) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załącznika Nr 2 do SIWZ
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 9.1.1. SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.2 SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin dla dokumentu opisany w pkt. 9.2 stosuje się odpowiednio.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.