Rozstrzygnięcie zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat Grójecki pod nazwami: „Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce – siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza”
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 12.11.2009 r.
Starostwo Powiatowe w Grójcu zgodnie z art. 92 Prawa zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamia o wyborze oferty w przetargu nieograniczonym na: pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat grójecki pod nazwami: „ Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce – siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza” oraz „Budowa Centrum Edukacyjno-Muzealnego przy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego
w Warce wraz z parkingiem”.
Nr sprawy: Or. 3431/9/2009
Za ofertę najkorzystniejszą pod względem ceny została uznana oferta firmy:
BIURO KONSTRUKCYJNO – ARCHITEKTONICZNE
„ANBUD”
Projekty, ekspertyzy, kosztorysy, nadzory
Ul. Poniatowskiego 3, 96 – 316 Międzyborów
Z ceną: 4% łącznej wartości inwestycji
W załączeniu:
Druk ZP – 12 (1 szt.)
Druk ZP – 21 (1 szt.)
oznaczenie sprawy Or. 3431/9/2009 DRUK ZP-12
Pieczęć zamawiającego
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Numer oferty
1.
Nazwa (firma) i adres wykonawcy BIURO KONSTRUKCYJNO – ARCHITEKTONICZNE
„ANBUD”
Projekty, ekspertyzy, kosztorysy, nadzory
Ul. Poniatowskiego 3, 96 – 316 Międzyborów
Cena *4%
łącznej wartości inwestycji
.....................................................
(podpis osoby sporządzającej protokół)
12.11.2009 r.....................................................
(data i podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej)
numer strony 1
oznaczenie sprawy 3431/9/2009 DRUK ZP-21
Pieczęć zamawiającego
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty 1.
Liczba pkt w kryterium cena 100%
Razem
100%
.....................................................
(podpis osoby sporządzającej protokół)
12.11.2009 r….............................................
(data i podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej)
numer strony 1