Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat Grójecki pod nazwami: „Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce – siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza”
- Zamieszczono: 04.11.2009 r.
- Data składania ofert: 12.11.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 12.11.2009 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat Grójecki pod nazwami: „Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce – siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza” oraz „Budowa Centrum Edukacyjno-Muzealnego przy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce wraz z parkingiem”.
Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 196765-2009 z dnia 04.11.2009 r., na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.bipgrojec.pl.
Termin realizacji zadania: 30.06.2012 r.
Kod CPV: 71 24 70 00 -1 – nadzór nad robotami budowlanymi
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości: 1 500, 00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
Procent łącznej wartości inwestycji - 100 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 6.
oraz bezpłatnie na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 12.11.2009 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 12.11.2009 r. do godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Janusz Kreczmański, Tel/fax 048 667 22 67 wew. 26,e-mail: jkreczmanski@muzeumpulaski.pl, Muzeum im. K. Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka.
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Firma biorąca udział w postępowaniu powinna dysponować osobą, która należy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada:
- uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- uprawnienia upoważniające do pracy w obiektach zabytkowych tj.: zaświadczenie stwierdzające, posiadanie uprawnień w zakresie kierowania i nadzoru nad robotami budowlano - konserwatorskimi wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
- 4 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. pełnił obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, remontowymi lub konserwatorskimi polegającymi na budowie, remoncie, pracach konserwatorskich budynku zabytkowego, o wartości robót nie mniejszej niż 1,5 mln zł każda wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług należycie
- 5 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na budynkach użyteczności publicznej, o wartości robót nie mniejszej niż 1,5 mln zł każda wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług należycie.
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 3)
4) W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt.3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5) Zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
6) Oświadczenie z art. 22 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 1
7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie mniejszą niż 50 000 EURO
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.