WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM
UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2009 / 2010 NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO.
- Zamieszczono: 16.10.2009 r.
- Data składania ofert: 23.10.2009 r., godz. 09.30
- Data otwarcia ofert: 23.10.2009 r., godz. 09.45
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8 .
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu,
Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec woj. mazowieckie, powiat grójecki
tel.(048) 664 64 66 , fax (048) 664 64 65 , e-mail pzd_ grojec@op.pl
Ogłasza przetarg nieograniczony na:
WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM
UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2009 / 2010
NA OBSZARZE POWIATU GRÓJECKIEGO.
Przedmiotem przetargu są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
Baza sprzętowo- transportowa w Odrzywołku.
Zadanie nr 1. Pługo - piaskarka typ PP- 1
Zadanie nr 2. Pługo - piaskarka typ PP-1
Zadanie nr 3. Pługo - piaskarka typ PP-1
Zadanie nr 4,5,6,7,8 Pług odśnieżny jednostronny
Zadanie nr 9, 10. Równiarka
• Baza sprzętowo-transportowa w Warce.
Zadanie nr 11. Pługo -piaskarka typ P 3 M
Zadanie nr 12. Sprzęt załadunkowy ( koparko-ładowarka)
• Baza sprzętowo-transportowa Mogielnica- Nowe Miasto.
Zadanie nr 13. Pługo -piaskarka typ PP-1
Zadanie nr 14 Sprzęt załadunkowy (koparko-ładowarka)
Wymagania dla nośników do piaskarek : samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MANN; SKANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton o długości skrzyni minimum 5,70 m
Wymagania dla nośników do pługów : samochody ciężarowe marki KAMAZ; JELCZ; MANN; SKANIA itp. o ładowności powyżej 10 ton
Kod CPV : 90.21.00.00-6; 90.21.30.00-3
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie: www.bipgrojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu; Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec w godz.7-15 (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 10,00 zł
( słownie: dziesięć zł)
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00 e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia: 23.10. 2009 r. do godz. 9.30
Oferty należy składać w siedzibie: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, Al. Niepodległości 22
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie: Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu,
Al. Niepodległości 22 05-600 Grójec, dnia 23.10.2009 r. godz.9.45
Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.04.2010 r.
Wadium : Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki art.22 ust.1. ustawy PZP
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art.
24 ust. 1 i 2 Pzp,
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. Wykaz sprzętu do realizacji zadania
5. Wykonawcy muszą dołączyć wykaz proponowanych podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia.
6. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 361996 w dniu 16-10-2009 r.